خبرگزاری کار ایران

یک روز تمام سرپا بودیم!

آل کثیر: پنالتی تراکتور ما را غافلگیر کرد / شکست حق ما نبود

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۵۰۸

مهاجم نفت تهران گفت: پیش از دیدار برابر تراکتورسازی یک روز کامل سرپا بودیم و همین باعث خستگی پیش از دیدار سخت ما شد.

عیس آل کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار با تراکتورسازی در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: اعتقاد داشتم بازی با تراکتورسازی از دیدار برابر پرسپولیش سخت تر است و همینطور هم شد. بازیکنان تراکتور با سه باختی که در هفته‌های گذشته داشتند فشار زیادی روی آنها بود و برای سه امتیاز این بازی خیلی قوی ظاهر شدند.برای برد 10 درصد آمدند.

وی ادامه داد: یک هیچ از حریف عقب بودیم و چند موقعیت خوب هم داشتیم اما تا دقیقه‌های پایانی در گلزنی در خانه حریف ناکام بودیم. پنالتی که برای تراکتور رقم خورد مارا غافلگیر کرد اما این هم جزوی از فوتبال است و هر دقیقه که شما گل بخورید جزو بازی است. توانستیم به بازی برگردیم اما با بدشانسی پنالتی گرفته شد و بازی را واگذار کردیم.

آل کثیر خاطرنشان کرد: باخت حق ما نبود و این قانون فوتبال است که برد و باخت وجود دارد. بازی متعادلی بود و موقعیت‌های گل ما بیشتر بود و پنالتی که در دقیقه نود گل شد فرصتی به ما نداد تا نتیجه را عوض کنیم و متاسفانه دو بر یک بازی را واگذار کردیم. 

مهاجم نفت تصریح کرد: قرعه کشی لیگ برتر هم به نوعی بوده که دو بازی باید خارج از خانه باشیم و در تهران هم بازی می‌کنیم چون تماشاگر کمی داریم به عنوان میهمان شناخته می‌شویم. سفر قبل بازی تراکتورسازی یک مقدار ما را اذیت کرد و تاخیری که در پرواز بود موجب شد 6 ساعت یک روز پیش از بازی در فرودگاه باشیم و خسته شویم. اعصاب ما این طور به هم ریخت و یک روز کامل سرپا بودیم.

عیسی آل کثیر درباره بازی هفته آینده اظهار داشت: بازی برابر سیاه جامگان هم سخت است و برای ما تمامی بازی ها سخت خواهد بود. آنها در ورزشگاه آزادی کار بزرگی انجام دادند و پس از تساوی برابر پرسپولیس اعتماد به نفس زیاد به دست آوردند. بازیکنان سیاه جامگان در خانه مدعی حاضر می‌شوند و از لحاظ روحی روانی از ما سرتر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز