خبرگزاری کار ایران

فخرالدینی: مدافع هستم ولی همیشه دوست دارم گل بزنم/ بدشانسی دست از سرما بر نمی‌دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۴۳۲

مدافع راست گسترش فولاد از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان و گلزنی خودش می‌گوید.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه مثل همیشه بدشانسی آوردیم و در دقیقه پایانی بازی نتیجه به سود تیم میزبان برگشت و بازی را واگذار کردیم. به نظر من حق مان در این بازی پیروزی یا حداقل یک مساوی بود که به آن نرسیدیم.

وی در مورد دو پنالتی اعلام شده در این دیدار گفت: پنالتی تیم ما که روی من انجام شد کاملاً درست بود ولی در مورد پنالتی فولاد در دقیقه پایانی بازی نظری ندارم و نمی‌دانم پنالتی بود یا نه و بهتر است در این مورد کارشناسان نظر بدهند.

مدافع راست گسترش فولاد در مورد گلزنی خودش در این دیدار هم عنوان کرد: زحمت بچه‌ها بود و شانس نصیب من شد تا بتوانم دروازه حریف را باز کنم ولی این گل فایده‌ای نداشت و امتیازی برای گسترش فولاد کسب نکرد.

فخرالدینی در ادامه گفت: من با وجود اینکه در خط دفاع بازی می‌کنم ولی علاقه زیادی به نفوذ دارم و اگر موقعیت گلزنی گیر بیاورم گل می‌زنم. امیدوارم در بازی‌های بعد گلزنی من با پیروزی تیم همراه باشد.

وی با اشاره به نتایج ضعیف گسترش فولاد عنوان کرد: ما خوب بازی می‌کنیم ولی بدشانسی مانع از نتیجه‌گرفتن ما می‌شود. امیدوارم از هفته‌های بعد روند نتیجه‌گیری‌مان شروع شود و بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز