خبرگزاری کار ایران

مربی والیبال نشسته بانوان:

با کلمه نمی توانم بیگانه هستم / ملی پوشان باید باور کنند برگشت به عقب ندارند

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۶۸

فریبا سلیمانی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ادعا کرد بازیکنان تیم ملی بانوان ژتانسیل بسیار خوبی دارند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، فریبا سلیمانی پس از انتخاب دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: تیم ملی والیبال نشسته بانوان پتانسیل خوبی دارد و باید در مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوب و بازی های زیبایی را به نمایش بگذارد؛ آنها باید باور کنند که بازگشت به عقب ندارند و نباید بگویند نمی توانیم، چراکه من با کلمه نمی توانم بیگانه و مخالفم.
وی با بیان این مطلب در ادامه  گفت: تا هر زمان از من بخواهند در خدمت تیم ملی هستم. تجربه های خوبی را با ملی پوشان والیبال نشسته داشته ام. از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ در کنار تیم بوده و خاطرات خوبی از موفقیت های شیرین آنها دارم و امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران با اشاره به این مطلب که باید یک سال خیلی پر کار و پر تلاش را پشت سر بگذارند، افزود: باید تلاش بیشتری برای کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو داشته باشیم و در مسابقات قهرمانی جهان بازی های زیبایی را به نمایش بگذاریم نه اینکه بگوییم نمی توانیم، چراکه باید با کلمه نمی توانیم بیگانه شویم. من با این کلمه بیگانه و مخالفم.
وی همچنین تغییر ترکیب تیم ملی را یادآور شد و اظهار داشت: ترکیب تیمی که به پارالمپیک ریو اعزام شد با ملی پوشان کنونی خیلی تغییر کرده است و برخی ورزشکاران  از تیم ملی رفته اند. با این حال پتانسیل خوبی داریم و همه می توانند و باید فکر کنند در تیم ملی مهره و نفر اول هستند. در جریان مسابقات قهرمانی کشور نیز عملکرد ورزشکاران را برای انتخاب ملی پوشان جدید بررسی می کنیم، چون چند ورزشکار قدیمی تیم ملی تغییر رشته داده اند.
سلیمانی ادامه داد: از لحاظ روانی با ملی پوشان ارتباط خوبی دارم و سعی می کنم ارتباط موثری داشته باشم. همه باید به موفقیت تیم ملی کمک کنند و مهم ترین اصل این است که همه همدل بوده و یکدیگر را حمایت کنیم، چون موفقیت تیم در گرو حمایت دو طرف است.
وی حضور تیم ملی در رقابت های جهانی را امتیاز بزرگی دانست و گفت: از آنجایی که در مسابقات جهانی تیم های قدرتمندی شرکت می کنند تجربه خوبی برای ملی پوشان است و ما این امر را به فال نیک می گیریم، چون  می توانیم توانایی ملی پوشان را محک زده و برای بازی های پاراآسیایی و کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو تلاش کنیم. ملی پوشان باید باور کنند که برگشت به عقب ندارند و کار و مسئولیت ما بیشتر شده است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان یادآور شد: کادر فنی تیم ملی را بعد از مسابقات قهرمانی کشور مشخص می کنیم، چون باید عملکرد سایر مربیان را در جریان این مسابقات بررسی کرده و کادر خوبی را جذب کنیم.
وی در پایان به قدرت چین در رقابت های قهرمانی جهان و بازی های پارالمپیک اشاره کرد و اظهار داشت:چین قهرمان جهان و نایب قهرمان بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶  است و بعد از آن ژاپن اصلی ترین حریف ما در بازی های پاراآسیایی و مسابقات جهانی است. ملی پوشان احتمالا ماهی یک اردو دارند. آنها سال آینده مسابقات جهانی هلند را در پیش دارند که ما هم برنامه می دهیم و احتمالا یک مسابقه تدارکاتی قبل از آن مسابقات دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز