خبرگزاری کار ایران

جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند؛

شهرداری آمل با غلبه بر تیم های ججو کره جنوبی و تایلند به فینال راه یافت

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۳۵۴

نمایندگان کشورمان در رقابت های جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند امروز به دو برد دست یافتند و راهی فینال شدند.

به گزارش ایلنا، تیم شهرداری آمل در دیدار اول مقابل تیم ججو از کره جنوبی موفق شد با نتیجه 62 بر 52 به پیروزی دست یابد و دومین دیدار خود را نیز با نتیجه 61 بر 44 مقابل تیم تایلند با پیروزی به پایان برد.

بر این اساس شهرداری آمل صبح فردا در دیداری که جنبه ی تشریفاتی دارد مقابل تیم جوانان زیر 23 سال تایلند به میدان می رود و پس از مشخص شدن دیگر فینالیست این مسابقات که برنده دیدار تیم های ججو و گویانگ کره جنوبی است، برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند.

حکیم منصوری، صالح دانشمند، وحید سعادت پورمقدم، حسین بابایی، مسعود کیایی، جلیل قرنجیک، سعید حیدری، علیرضا کمالی فر و علی اکبر ابراهیمی ورزشکاران اعزامی به این مسابقات هستند.

مسعود فلاح به عنوان سرمربی و مجید مظلوم به عنوان مربی تیم را هدایت می کنند و نقی مهدوی نیز سرپرستی این کاروان را بر عهده دارد.

رقابت های جام پادشاهی بسکتبال با ویلچر تایلند با حضور تیم های شهرداری آمل، گویانگ کره جنوبی، ججو کره جنوبی، تایلند و جوانان زیر 23 سال تایلند از روز گذشته به میزبانی کشور تایلند آغاز شده و فردا، 28 مرداد ماه به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز