خبرگزاری کار ایران

نبود اولیویرا ما را دچار اختلال کرده بود

کرانچار: ذوب‌آهن می‌توانست نتیجه را برگرداند/ اجازه ندادیم حریف به هدفش برسد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۸۳

سرمربی سپاهان از پیروزی تیمش در دربی اصفهان مقابل ذوب‌آهن می‌گوید.

به گزارش ایلنا، زلاتکو کرانچار پس از برتری 2 بر صفر سپاهان برابر ذوب آهن گفت: فکر کنم که همه شما موافقید که شاهد یک بازی زیبا بودیم. هر دو تیم سرحال بودند. اگرچه ما بازی را بردیم و خوشحال هستیم اما در لحظاتی ذوب‌آهن می‌توانست نتیجه را برگرداند.

وی ادامه داد: در جریان بازی اجازه ندادیم ذوب‌آهن به خواسته خود که گرفتن ضربات ایستگاهی است برسد. این تیم بازیکنان خطرناکی دارد که روی ضربات ایستگاهی بسیار خوب عمل می‌کند. در بین دو نیمه با بازیکنانم صحبت کردم تا اشتباهات خود را بپوشانند. در یک صحنه خطرناک مرتضی تبریزی حرکت بسیار زیبایی انجام داد و در موقعیت تک تک با دروازه‌بانمان خوشبختانه اولیویرا (دروازه‌بان سپاهان) توپ او را مهار کرد.  علاوه بر این ذوب‌آهن چند موقعیت دیگر هم داشت که خوشبختانه تبدیل به گل نشد.

کرانچار در باره عملکرد اولیویرا و این که چقدر عملکرد او روی برد سپاهان تاثیر داشته است، تصریح کرد: من در شش هفته‌ای که فصل گذشته هدایت تیم سپاهان را بر عهده داشتم متوجه شدم اولیویرا نمودار رو به رشدی را طی می‌کند. او قبل از آمدن من در این سطح نبود. با بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که باید او را در تیم‌مان حفظ کنیم. نبود این دروازه‌بان در دیدارهای هفته‌های اول باعث شد کمی دچار اختلال شویم، اما دروازه‌بان‌های جوان‌مان هم خوب کار کردند.

سرمربی سپاهان درباره جدایی علی کریمی از تیم دیناموزاگرب و شایعه پیوستن این بازیکن به سپاهان تصریح کرد: حدود دو هفته پیش بود که اطلاع پیدا کردیم مسئولان باشگاه با این بازیکن مذاکره کرده‌اند و او هم به باشگاه چراغ سبز نشان داده است تا قبل از بازی با سپیدرود به تیم ما اضافه شود، اما امروز شنیدیم این بازیکن می‌خواهد بعد از بازی‌های تیم ملی به تیم ما بپیوندد. علی کریمی در زمان حضور خودم در سپاهان از تیم امید به تیم بزرگسالان آمد، امیدوارم او در آینده آماده شود و بتواند به ما و تیم ملی کمک کند.

وی افزود: من زمانی که به تیم دیناموزاگرب رفتم او عضو تیم ما بود، اما پس از این که من از این تیم جدا شدم، کریمی هم به یکی از تیم‌های خواهرخوانده اروپایی قرض داده شد. در هر صورت وقتی دو طرف نمی‌توانند با هم توافق کنند باید به فکر جایگزین او باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز