خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران:

بالاخره پیروزی، بالاخره امتیاز/ ایران پوریان تراکتورسازی را برنده کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۰۲۶

تراکتورسازی با درخشش مدافع باتجربه خود توانست اولین 3 امتیازش در لیگ برتر را کسب کند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در شرایطی که از سه بازی گذشته خودش در لیگ برتر امتیازی کسب نکرده بود، در هفته چهارم میزبان نفت تهرانیبود که این تیم هم شرایط خوبی نداشت و مشکلات مالی و تعطیلی تمرینات اوضاع آشفته‌ای در آن رقم زده است. دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند ولی با توجه به امتیاز میزبانی تراکتورسازی انتظار پیروزی از این تیم بیشتر بود.

شاگردان گل‌محمدی در نهایت موفق شدند با دو گل محمد ایران پوریان مقابل تک گل حامد آقایی به پیروزی برسند و اولین 3 امتیازشان در لیگ برتر را جشن بگیرند.

تیم داوری: بیژن حیدری-حمید سبحانی-مهدی شفیعی-سعاد وفا پیشه-ناظر: ابراهیم میرزابیگی

 

ترکیب تراکتورسازی:

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمد رضا مهدی زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، فاخر تهامی، محمد رضا آزادی، محمد ابراهیمی، محمد نوری و مهدی شریفی.

 

ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی ، فرید محمدی زاده ، علیرضا عزتی ، احمد امیرکامدار ، محسن بنگر ، علی زینالی ، عیسی آل کثیر ، محمد نصرتی ، سید حسین حسینی ، حامد آقایی و فرشاد هاشمی ترکیب یازده نفره نفت در این دیدار را تشکیل می دهند.

 

کارت زرد:

کارت قرمز:

گل‌ها: محمد ایران‌پوریان (20)و (89 پنالتی) برای تراکتورسازی - حامد آقایی (82) برای نفت تهران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز