خبرگزاری کار ایران

نیمه اول خوش شانس بودیم

میثاقیان:وقتی زورمان نمی‌رسد مجبوریم وقت را تلف کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۶۱

سرمربی سیاه جامگان اعتراف کرد تیمش در نیمه اول خوش شانس بود.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از کسب تساوی ارزشمند تیمش مقابل پرسپولیس در نشت خبری اظهار داشت: نفسم در نمی‌آید و انگار خودم 10 کیلومتر دویدم. ما شروع خوبی داشتیم و حسین بادامکی تک به تک را از دست داد. شاید اگر آن توپ گل می‌شد شرایط بازی فرق می‌کرد. ما در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم توانستیم بهتر بازی کنیم و با تعویض‌هایی که داشتیم میانه میدان را از آنها گرفتیم. پرسپولیس که پرسپولیس است و به نظرم در 10 سال اخیر نظیر نداشته و سخت‌ترین تیمی است که من مقابل آن قرار گرفته‌ام. در این تیم هرکسی را می‌گیرید یک بازیکن دیگر هست. امیدوارم این تیم بتواند در آسیا نتایج خوبی بگیرید.

وی در ادامه افزود: ما در بازی‌های قبلی شکست خوردیم که خیلی ناراحت بودیم، اما با کسب تساوی مقابل پرسپولیس با این تیم، این بازیکنان و این مربی خیلی خوشحالم. ما امروز دو بازیکنی را تعویض کردیم که اولین بازی‌شان را در ورزشگاه آزادی انجام دادند. ما امیرمحمد پناهی را از اکسین آوردیم که خیلی هم خوب بود.

میثاقیان خاطر نشان کرد: نیمه اول خیلی شانس آوردیم و در نیمه دوم بچه‌های ما با تغییراتی که داشتیم، بیشتر دویدند. به نظرم تیم ما واقعاً دوید و بازیکنانم سختکوش بودند.

سرمربی سیاه جامگان در واکنش به وقت کشی شاگردانش گفت: داور دو دقیقه هم وقت اضافه بیشتر گرفت و به جای چهار دقیقه شش دقیقه وقت اضافه گرفت. من خودم از این کارها خوشم نمی‌آید، اما وقتی زورمان نمی‌رسد مجبوریم این کارها را انجام دهیم. صادقانه می‌گویم، با اینکه خوشم نمی‌آید، اما چون یک امتیاز هم برای ما خوب بود، می‌خواستیم هر طور شده بازی را نگه داریم.

وی نظرش درباره داوری این دیدار را اینگونه بیان کرد: هفته گذشته شما در بازی ما نبودید. داور جوانی بازی ما را قضاوت کرد که من در بازی قبلی هم او را تأیید کردم. داوری در این بازی هم خوب بود.چون داور یک خطا به نفع پرسپولیس نگرفت، داوری شد؟ من نمی‌توانم در خصوص داوری صحبت کنم و به نظرم حاج‌ملک هم از داوران خوب ماست. ما اکنون یک امتیاز گرفته‌ایم و خوشحالیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز