خبرگزاری کار ایران

اهواز همه ساله میزبان جام بین المللی فجر شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۴۷

رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان ضمن حضور در فدراسیون با ریاست این مجموعه دیدار کرد و در خصوص مسائل مختلف به گفت و گو پرداختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ دکتر سید علیرضا قریشی رئیس هیئت وزنه برداری استان خوزستان صبح امروز (چهارشنبه 25 مردادماه) با حضور در فدراسیون وزنه برداری با علی مرادی ریاست این مجموعه دیدار کرد و در خصوص مسائل مختلف با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

در این نشست ابتدا دکتر سید علیرضا قریشی برنامه های پیشرو هیئت وزنه برداری خوزستان در 6 ماهه دوم امسال را برای ریاست فدراسیون تشریح کرد.

در این جلسه مصوبات زیر مورد تایید ریاست فدراسیون قرار گرفت:

1- با تایید ریاست فدراسیون، رقابتهای بین المللی جام فجر همه ساله در اهواز برگزار شود.

2- تعداد تیم های دعوت شده به جام بین المللی فجر و چگونگی برگزاری از نظر مکان و محل استقرار تیم ها مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

3- مصوب شد، مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در سال 96، بهمن ماه سال جاری به میزبانی خوزستان برگزار شود.

4- با مواقفت ریاست فدراسیون وزنه برداری قرار براین شد تا تیم منتخب خوزستان، با اخذ مجوزهای شورای برون مرزی و تاییده نهایی به یکی از رقابتهای بین المللی در سال جاری اعزام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز