خبرگزاری کار ایران

به بهانه دیدار تراکتورسازی - نفت تهران

یادواره فستیوال شادی و غم در ورزشگاه یادگار + تصاویر

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۷۰

دیدار این هفته تراکتورسازی و نفت تهران یادآور اتفاقات عجیب فصل چهاردهم بین دو تیم خواهد بود؛ یک تراژدی عجیب و تلخ!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی و نفت تهران از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. تاریخچه دیدارهای گذشته دو تیم مصاف‌های حساس و به یادماندنی زیادی دارد که شاید هرگز از ذهن فوتبال‌دوستان پاک نشود. اتفاقات دیدار هفته پایانی لیگ چهاردهم هم یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ دو تیم است.

تراکتورسازی  و نفت تهران در چارچوب هفته ۳۰ام لیگ چهاردهم، در روز جمعه ۲۵ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.. هر دو تیم در حالی با ۵۷ امتیاز رو در روی هم قرار گرفتند که هر کدام از آنها با پیروزی در این مسابقه برای اولین بار قهرمان لیگ برتر می‌شدند.

از سوی دیگر سپاهان ۵۶ امتیازی نیز با تساوی این دو تیم و پیروزی در دیدار با سایپا برای پنجمین بار قهرمانی لیگ برتر را جشن می‌گرفت.

تراکتورسازی در این دیدار در حالیک ه با نتیجه 3 بر یک از حریف خود جلو بود و مشغول تدارک دیدن جشن قهرمانی خود بود، با اخراج تیموریان و از دست دادن میانه میدان در فاصله کمی دو گل دریافت کرد تا بازی به تساوی 3 - 3 برسد.

در همین شرایط بود که خبر دروغ تساوی سپاهان مقابل سایپا در ورزشگاه پخش شد و تراکتوری‌ها تصور می‌کردند مساوی مقابل نفت هم آنها را قهرمان می‌کند در حالی که سپاهان دو بر صفر به پیروزی رسیده بود.

این بازی در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و منجر به قهرمانی سپاهان شد.

مهمترین اتفاق این بازی، پخش خبر دروغ مبنی بر تساوی شدن نتیجه بازی همزمان در اصفهان بود که منجر به تغییر روند بازی از دقیقه ۸۶ شد. پس از رسیدن این خبر به بازیکنان و کادر فنی تراکتورسازی، آن‌ها با تصور اینکه بازی سپاهان و سایپا با حساب ۲ بر ۲ به پایان رسیده است به جای تلاش برای به ثمر رساندن گل، به اداره بازی پرداختند. آن‌ها حتی پس از اتمام بازی همراه با جمعیت زیادی از هواداران که به زمین وارد شده بودند به خوشحالی پرداختند.

از دیگر اتفاقات این بازی، عملکرد ضعیف داوری بود؛ تراکتورسازی در حالی که با نتیجه ۳ بر ۱ از نفت پیش بود، علیرضا فغانی رای به اخراج آندرانیک تیموریان داد که پس از ده نفره شدن، تراکتورسازی بازی برده را مساوی کرد. همچنین داور در یک صحنه مشکوک به پنالتی روی بازیکن تراکتورسازی، دستور به ادامه بازی داد. بعدتر، کارشناسان داوری اعلام کردند که داور در این بازی اشتباهات تأثیرگذاری داشته است.

قطع خطوط تلفن، شبکه اینترنت و پخش خبر اشتباه از بازی همزمان و فریب حاضران در ورزشگاه انتقادات بسیاری برانگیخت.

تصاویری از خوشحالی و ناراحتی تونی اولیویرا که مربوط به قبل و بعد از مشخص شدن اشتباه در اعلام خبر قهرمانی است:

یادواره فستیوال شادی و غم در ورزشگاه یادگار + تصاویر

یادواره فستیوال شادی و غم در ورزشگاه یادگار + تصاویر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز