خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس با ترکیب جدید قبل از بازی در آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۴۰۶

تغییر در ترکیب جدید پرسپولیس در بازی امروز با سیاه جامگان محکی برای حضور در آسیا می شود.

به گزارش ایلنا، اولین بازی از هفته چهارم لیگ برتر هفدهم بین پرسپولیس وسیاه جامگان خراسان در ورزشگاه آزادی یک روز زودتر از مابقی بازی ها به علت بازی پرسپولیس والاهلی عربستان در جام باشگاهای اسیا که به نوعی یک بازی تدارکاتی رسمی محسوب می شود، برگزار می شود. 

پرسپولیس که در سه بازی گذشته خود توانسته است سه برد با ارزش را به دست آورد شروع فصل را با درخشش پشت سر گذاشت و این نشان از تمرینات مناسب باشگاه با برانکو می باشد. پرسپولیس صدر نشین در هفته چهارم با تیمی بازی خواهد کرد که توانست دروازه علیرضا بیرانوند را بعد از چند هفته متوالی باز کند و این مسئله روحیه خاصی به سیاه جامگان می دهد که برای برد در آزادی حضور پیدا کنند. تیم رده هفتمی میثاقیان برای اثبات خود در لیگ برتر بعد یک برد و یک باخت و یک تساوی در هفته چهارم انگیزه خاصی می تواند داشته باشد. 

پرسپولیس دراین بازی با ترکیب کامل بازی میکند البته قبل از مسئله پیش امده کمال کامیابی نیا، حضور طارمی و منشا در خط حمله پرسپولیس قدرت هجومی تیم را به نمایش خواهد گذاشت تا محکی چندباره از ترکیب دو مهاجم مدعی آقای گلی باشد. پرسپولیس دراین بازی احتیاج به برد دارد که هم موقعیت خود درجدول لیگ برتر حفظ نماید و هم باروحیه خوب به دیدار حریف  اسیایی اش برود  ودر مقابل تیم اکبر میثاقیان  برای تثبیت کردن خود واینکه نتایج نسبتا مناسب تیم  سه هفته قبل اتفاقی نبوده است  باید منتظر بازی جذابی بود. 

پرسپولیس دراین بازی چند تغییر نسبت بازی قبلی خود خواهد داشت که شامل حضور سید جلال حسینی  در خط دفاعی ومحسن ربیع خواه در خط دفاع میانی  و منشا از ابتدای بازی می باشد. بازی روز چهارشنبه  یکی از سخت ترین بازیهای پرسپولیس می تواند باشد زیرا که تیم سیاه پوش خراسانی و همچنین مربیش برای کسب حداقل امتیاز از بازی خارج از خانه است ودرمقابل تیم میزبان هم نمی خواهد امتیازی ازدست دهد. 

‌احتمال پر از درگیری بودن بازی وجود دارد واین میتواند برای پرسپولیس نگران گننده باشد زیرا درصد اسیب دیدگی بازیکنان رابالا تر میبرد. در آستانه بازی آسیایی با این احتمالات تفکر برانکو بیشتر بربازی تک ضرب خواهد بود تا هم به نتیجه دلخواه برسد وهم بازیکنانش را برای بازی با الاهلی سالم در اختیار داشته باشد تا بتواند به مرحله بالاتر در آسیا راه پیداکند. 

حضور تماشاگران و هواداران در این بازی می تواند سطح روحیات بازیکنان پرسپولیس را برای حضور در مقابل حریف عربستانی خود بالا ببرد تا حمایت ملموس تماشاچیان در بازی بعدی نیز همراه آنان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز