خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس؛

کامیابی‌نیا تمرین کرد/ طاهری و گرشاسبی تماشاگر تلاش سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۳۳

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز سه‌شنبه خود را پس از جلسه فنی در هتل و دریافت آخرین دستورات تاکتیکی سرمربی انجام داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت 14 امروز در هتل المپیک حضور پیدا کردند. آنها پس از صرف ناهار، در هتل استراحت کردند و ساعت 17:45 دقیقه برای صرف نوشیدنی و عصرانه سبک حاضر بودند. سپس ایوانکوویچ در جلسه‌ای فنی و کوتاه شرایط تمرین و بازی را برای شاگردانش تشریح کرد.

تمرین امروز از ساعت 18:20 دقیقه در زمین شماره دو با گرم کردن و تمرینات بدنی زیر نظر مارکو آغاز شد. ایگور پانادیچ  هم تمرینات مورد نظر خود را با دروازه‌بان‌ها انجام داد. از جمله اتفاقات این تمرین، حضور علی اکبر طاهری و حمید رضا گرشاسبی همراه با محمد علی ترکاشوند بر سر زمین و تماشای کار سرخپوشان از نزدیک بود. همچنین کمال کامیابی‌نیا هم امروز به تمرین برگشت و حتی پس از آن در محل اردو در کنار همبازیانش حضور پیدا کرد.

در جریان تمرین امروز همچنین با توجه به حضور تیم نساجی در مجموعه آزادی، فرزاد مجیدی و مهدی پاشازاده به خوش و بش با محمود خوردبین، کریم باقری و سید جلال حسینی پرداختند. علی محسن‌زاده دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در نساجی حضور دارد با تعدادی از بازیکنان گفتگو داشت.

سرخپوشان در تمرین امروز خود سانتر از جناحین، شوتزنی، انتقال توپ در زمین و ضربات شروع مجدد را در برنامه داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز