خبرگزاری کار ایران

در سایپا انگیزه های زیادی دارم

کنعانی زادگان: شادی گل ویژه ای برای استقلال در نظر دارم/ دلیل ندارد سمت نیمکت بروم؛ یک زنگ به من نزدند!

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۰۳

مدافع تیم سایپا گفت: اگر گل بزنم نه تنها خوشحالی می کنم بلکه یک شادی گل ویژه را هم دارم که سورپرایز است و اگر قسمت شد به نمایش می گذارم.

محمد حسین کنعانی زادگان در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت خودش پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: من دیر به تمرینات سایپا اضافه شده بودم و به خاطر همین به صورت انفرادی و زیر نظر کادر فنی تمرینات خودم را انجام دادم. الان شرایط خوبی دارم و هروقت کادر فنی صلاح بداند به میدان می روم.

وی در ادامه افزود: مهم موفقیت تیم است و اینکه چه کسی بزای کند چندان اهمیت ندارد. با این حال انگیزه های زیادی برای اینکه بتوانم خودم را نشان بدهم دارم. ما جوان ترین تیم ایران هستیم و حرفهای زیادی برای گفتن خواهیم داشت. امسال سال مهمی برای من خواهد بود.

مدافع سایپا همچنین درباره جایگاه سایپا خاطرنشان کرد: ما صد در صد به قرار گرفتن دربین 5 تیم بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی فکر می کنیم. تیم ما با 7 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای دارد و وقتی می برید یعنی کل تیم خوب است. پس مدافعان هم نمایش خوبی داشته اند.

وی درباره استقلال بیان داشت: استقلال تیم خوبی است. مهره های خوبی دارد اما ما هم سایپا هستیم و در رده دوم جدول رده بندی قرار داریم. هنوز شکست نخوردیم. کادر فنی بزرگی داریم که برنامه های زیادی برای بازی دارد.

کنعانی زادگان درباره اتفاقاتی که برای او در استقلال رخ داد تصریح کرد: پارسال اتفاقاتی افتاد که همه می دانند. به گذشته دیگر نگاه نمی کنم اما فراموش هم نمی کنم. انگیزه فوق العاده بالایی دارم تا خیلی چیزها را ثابت کنم. می خواهم نشان بدهم بازهم می توانم توانایی دو سال قبلم را نشان بدهم.

وی در پاسخ به این سوال که به سمت نیمکت استقلال خواهد رفت یا خیر اظهار داشت: دلیلی ندارد به سمت نیمکت استقلال بروم. به خاطر یک نفر این کار را نمی کنم. یک سال مصدوم بودم و یک زنگ به من نزدند. آیا به من حق نمی دهید؟هواداران استقلال و پرسپولیس جای خود را دارند. آنها همیشه به من لطف داشته اند.

مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس درباره اینکه اگر گل بزند خوشحالی می کند یا خیر عنوان کرد: اگر گل بزنم نه تنها خوشحالی می کنم بلکه یک شادی گل ویژه را هم دارم که سورپرایز است و اگر قسمت شد به نمایش می گذارم.

کنعانی زادگان در پایان درباره اینکه سرانجام طرفدار پرسپولیس است یا استقلال گفت: درباره این قضیه صحبتی ندارم. من بازیکن تیم سایپا هستم و با تمام قوا برای این تیم بازی می کنم و بیش از این حرفی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز