خبرگزاری کار ایران

نتایج نهایی تورنمنت سئول کاپ

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۱۷

کره جنوبی اول و هندبالیستهای کشورمان سوم شدند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی هندبال کشورمان دومین و آخرین دیدار خود در چارچوب تورنمنت بین المللی سئول کاپ در کره جنوبی را با نتیجه ٣٣ بر ۲۲ به میزبان واگذار کرد. نیمه اول این دیدار که با قضاوت خالد حسین و فاضل حیدر از عراق در تالار اس ک آره نا سئول در مقابل ۲۳۰۰ تماشاگر برگزار شد با نتیجه ٢٠ بر ١١ بنفع کره جنوبی تمام شده بود.

امروز شاگردان علیرضا حبیبی با انسجام بهتری نسبت به بازی تونس بازی را آغاز کردند اما در دفاع اسیر حرکات سرعتی و برشهای گارد حمله کره ایها تحت بازیگردانی موفق جئون یی کیونگ شدند. جئون در این روز با ٤ گل زده بعنوان باارزشترین بازیکن دیدار انتخاب شد.

بهترین گلزنان دو تیم در این بازی امید سه کناری گوش راست کشورمان با ٤ گل و جانگ دونگ هیونگ بغل چپ کره با ٧ گل بودند.

مابقی گلهای تیم ملی را مهدی بیجاری، میلاد مسائلی، جلال کیانی، مهرداد صمصامی هر کدام ۳ گل، مجتبی حیدرپور و سید مهدی موسوی هر کدام ۲ گل، امین کاظمی و سلامان بربط هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

تیم ملی کشورمان در این تورنمنت بدون ده ستاره لژیونر خود بدلیل برخورد تاریخ تورنمنت با مراحل نهایی آماده سازی باشگاههای اروپا برای فصل جدید و اینکه این تورنمنت خارج از روزهای مختص IHF برگزار میشد، به کره جنوبی اعزام شد و در واقع اصلی ترین مهره های ملی پوشمان که در اروپا دست به توپ هستند در این تیم حضور نداشتند.

روز گذشته هم تیم ملی کشورمان مقابل تونس ۳۰:۲۳ بازی را واگذار کرده بود.

رده بندی نهایی سئول کاپ:

۱. کره جنوبی

۲. تونس

۳. ایران

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز