خبرگزاری کار ایران

گسترش فولاد شانسی بُرد؛

نزهتی: با شکست پیکان هواداران سپیدرود را خوشحال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۱۰۵

مهاجم سرخپوشان گیلانی ابراز امیدواری کرد با پیروزی برابر پیکان در هفته چهارم آنها به روند خوب در لیگ برتر برسند.

محمد نزهتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره روند نتیجه گیری سرخپوشان گیلانی در لیگ برتر گفت: با کم تجربه بودن بعضی از بازیکنانمان و بدشانسی‌های متوالی که پیش آمده موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم و با اینکه حقمان نبود سه شکست را متحمل شدیم. ان شاء‌الله از این هفته روحیه خوبی را در پیش می‌گیریم. 

وی ادامه داد: در بازی گسترش هم خیلی خوب عمل کردیم و کمترین حقمان گلزنی بود. دو موقعتیت خوب داشتیم که یکی از آنها به تیرک خورد. در این بین گسترش هم خیلی شانسی به گل رسید. در این بین داوری هم تقریبا تاثیرگذار بود. این بدشانسی‌ها در مجموع گریبان تیم مارا گرفت و امیدواریم.

مهاجم سپیدرود درخصوص تقابل با پیکان در هفته چهارم اظهار داشت: بازی سختی رو پیش رو داریم. و برای سه امتیاز برابر حریف قرار می‌گیریم. با نتیجه گیری دل هواداران را به دست می‌آوریم. تمام سعی ما شکست پیکان است و تلاشم را برای گلزنی انجام می‌دهم.

نزهتی درباره استقبال کمرنگ هواداران سپیدرود در بازی برابر سیاه جامگان گفت: ما در تمامی بازی‌ها از حمایت هواداران بهره مند بوده‌ایم و به دلیل اینکه حجم ترافیک بالایی در بازی برابر سیاه جامگان در سطح شهر رشت شکل می‌گرفت از هواداران درخواست شده بود تا حد توان از طریق گیرنده‌های تلویزیون این بازی را تماشا کنند.

مهاجم سرخپوشان گیلانی درباره دلخوری هواداران از روند نتیجه گیری بیان کرد: هوادار وقتی با سه شکست پیاپی مواجه می‌شود حق دارد نگران شود و به این موضوع شکایت کند. برای ما که به تازگی وارد لیگ برتر شده‌ایم هربازی حکم فینال را دارد و پس از این بازی‌ها هواداران در تمرین‌های اخیر حاضر شدند. از حمایت ویژه‌شان بهره مند شدیم و همه بازیکنان برای دیدار روز جمعه آماده هستند تا هواداران را شاد کنند.

نزهتی با اعلام اینکه تمامی اعضای باشگاه از علی نظرمحمدی، سرمربی سپیدرود رشت حمایت می‌کنند، گفت: تمامی بازیکنان و مسئولان از آقای نظرمحمدی حمایت می‌کنند و شما اگر نگاه کنید یحیی گلمحمدی در لیگ برتر سه شکست را متحمل شد و این فوتبال است. مطمئنا شرایط اینگونه نمی‌ماند و بازگشتی هم وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز