خبرگزاری کار ایران

بعد از غیبت شائبه برانگیز برابر سیاه جامگان؛

کمال کامیابی نیا پیشنهاد 17 میلیاردی بیاورد و برود!

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۳۷

لیست پرسپولیس برای برگزاری اردوی پیش از جدال برابر سیاه جامگان در حالی اعلام شد که خبری از نام کمال کامیابی نیا در آن نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس فردا در چهارمین جدال فصل خود برابر سیاه جامگان قرار خواهد گرفت تا امیدوار به کسب پیروزی و حفظ جایگاه خود در صدر جدول باشد. بر این اساس برانکو ایوانکوویچ لیست بازیکنان این تیم برای حضور در اردوی پیش از جدال برابر سیاه جامگان را مشخص کرد که در اتفاقی شائبه برانگیز نام کمال کامیابی نیا در آن قرار ندارد.

در این رابطه شایعاتی مبنی بر قهر این بازیکن در تمرین روز گذشته با توجه به عدم تعهد مسوولان باشگاه نسبت به مسائل مالی مربوط به او شنیده می‌شود که باعث شد با لباس شخصی در تمرین حضور یابد.

فرشاد احمدزاده نیز در دیدار برابر نفت تهران ابتدا نامش در لیست این تیم قرار نداشت که شایعات زیادی را شکل داده بود و در ادامه با برطرف شدن مشکل این بازیکن او در لیست سرخپوشان حاضر شد. 

بنا بر اعلام برانکو ایوانکوویچ این بازیکن در لیست بازی مقابل سیاه جامگان در حال حاضر قرار ندارد و باید دید طی 24 ساعت باقیمانده تا این دیدار چه اتفاقی رخ خواهد داد.

موضوعی که باعث شد برانکو در خلال نشست امروز تیمش پیش از جدال برابر سیاه جامگان نیز به آن ورود کند و در رابطه با دلیل خروج نام کامیابی نیا از لیست این تیم گفت: کمال در لیست ما نیست. به خاطر اینکه از وضعیت خودش ناراضی است و به او 24 ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است امروز با او صحبت کنیم. دلیل آن خیلی مهم نیست او از موقعیتی که در تیم دارد،‌ناراضی است اما فردا همه بازیکنان در لیست ما هستند و بازی فردا یک تست عمومی برای بازی با الاهلی خواهد بود. 

برانکو با اشاره به این موضوع که هافبک ملی‌پوش تیمش به دلیل مسائل رخ داده طی مدت اخیر از شرایط ناراضی است گفت: او از موقعیتی که در تیم دارد‌ ناراضی است. از طرفی هم در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و طبیعی است که نخواستم بازیکن ناراضی در تمرین باشد و فرصت 24 ساعته‌ای به او دادم.

برانکو به شدت نسبت به سوالی در خصوص جدایی این بازیکن در صورت ادامه این روند واکنش نشان داد و گفت: طبیعی است که اجازه جدایی داده نمی‌شود. اگر بازیکن مایل به رفتن بود باید همان زمان می‌رفت همان طور که طارمی این شانس را داشت که مذاکره کند. ما به خاطر بازی‌های حساسی که داریم بازیکنی را رها نمی‌کنیم مگر اینکه پیشنهاد 5 میلیون دلاری بیاید تا درباره آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز