خبرگزاری کار ایران

چرا فقط مشکلات نفت تهران را می‌بینید؟

حمید درخشان خواهان کنار گذاشتن استقلال و پرسپولیس از لیگ برتر شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۴۴

سرمربی نفت تهران معتقد است مشکلات مالی تنها منوط به تیم او نیست و در صورت تصمیم برای انحلال این تیم، سرخابی‌ها هم با مشکل مشابه باید از لیگ کنار گذاشته شوند!

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره اعتصاب بازیکنان نفت اظهار داشت: مشکل ما حل شد و جلسه‌ای هم با آقای گلرخشار داشتیم. خدا را شکر مشکلات ما را درک کردند و حالا گرفتاری‌ها مرتفع می‌شود. بازیکنان برای بازی با تراکتورسازی آماده هستند و تمرینات را با قدرت پشت سر می‌گذاریم.

وی ادامه داد: قول دادند و امیدواریم تا هفته آینده به این قول‌ها عمل کنند و بازیکنان با این وجود انگیزه خوبی کسب کند. تنها نفت تهران مشکل ندارد و اکثر تیم‌های لیگ برتری بدهکار هستند. همه فقط نفت تهران را می‌بینند. امیداورم مشکلات برطرف شود و فوتبال ما رو به ساختاری درست و سازمان دهی شده برود. نماینده ایران را که به راحتی نمی‌توانند از لیگ قهرمانان کنار بگذارند.مه باشگاه‌های ما بدهی دارند. اگر بخواهند نفت تهران را به خاطر بدهی کنار بگذارند، باید استقلال و پرسپولیس را هم از لیگ برتر کنار بگذارند. مگر آنها بدهی ندارند؟

محسن بنگر فصل گذشته با حواشی زیادی از تراکتورسازی جدا شد و هواداران این تیم تبریزی‌ واکنش‌های تندی به این بازیکن داشتند. بنگر برای فصل جدید در نفت تهران حضور دارد و سرمربی نفت تهران درباره حضور این بازی در ورزشگاه یادگار امام اظهار داشت: مگر مشکلی دارد؟ هیچ مشکلی از این بابت نداریم و تمامی بازیکنان به غیر از هاشم بیگ زاده و امیرحسین فشنگچی در سفر به تبریز همراه ما حضور دارند.

درخشان درباره بازی حساس برابر تراکتورسازی خاطر نشان کرد: بازی دشواری خواهد بود و قرار گرفتن برابر تراکتور آن هم در ورزشگاه یادگار امام به هیچ وجه راحت نخواهد بود. آن ها سه بازی را با شکست پشت سر گذاشته اند و امتیازی کسب نکردند برای این بازی هم تمام توانش را به کار می‌گیرد. بازی سختی خواهد شد اما تلاشمان را می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه مناسبی را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز