خبرگزاری کار ایران

رونمایی از آرام ترین حالت یاغی بزرگ فوتبال ایران!

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۱۵

هافبک عراقی صنعت نفت فصل متفاوتی را پشت سر می گذارد.

به گزارش ایلنا، نام کرار جاسم بیش از آنکه استعداد ناب این هافبک عراقی را در ذهن مخاطب متبادر کند، خاطرات عصیانگری‌ها و ناآرامی‌های این بازیکن را به یادمان می‌آورد.

 ناآرامی‌های این بازیکن همیشه توان بالای فنی او را تحت الشعاع قرار داده و بداخلاقی‌هایش همان دلیلی است که باعث شده خیلی از مربیان و باشگاه‌ها بر توانایی‌های فنی این بازیکن چشم بپوشند. کرار که بیشترین سابقه همکاری در فوتبال ایران را با فراز کمالوند دارد و با همین مربی و از شهر تبریز به فوتبال ایران معرفی شد، یکی از اولین بازیکنانی بود که با صنعت‌نفت به توافق رسید تا برای چندمین بار شاگرد کمالوند در لیگ برتر ایران باشد.

جالب اینکه او این روزها هیچ نشانی از ناآرامی‌های گذشته‌اش ندارد و اتفاقا برعکس، به بازیکنی آرام تبدیل شده است. تا جایی که حتی دیده شده برای پایان دادن به درگیری‌های دیگر بازیکنان پادرمیانی می‌کند. خیلی‌ها بر این باورند که خلق و خوی هافبک عاصی عراقی با مسائل مالی باشگاهی که برای آن بازی می‌کند ارتباط مستقیم دارد.

البته که این یک فرضیه رد شده نیست اما گذشته از مسائل مالی، ارتباط عاطفی کرار با مربیانی که با آنها کار می‌کند هم در رفتارهایش در داخل زمین ارتباط تنگاتنگی دارد. کمالوند از ابتدای فصل کرار عاصی‌اش را تحت مراقبت اخلاقی قرار داده و توجیهش کرده که در فوتبال ایران همه او را یک بازیکن بداخلاق و غیرقابل مهار می‌دانند. کرار جاسم اما با یک گل و دو پاس گل در سه هفته گذشته یکی از موثرترین بازیکنان تیم کمالوند بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز