خبرگزاری کار ایران

از سه بازی اول نتایج خوبی گرفتیم؛

کرملاچعب: همه منتظرند من ستاره شوم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۰۹

مهاجم استقلال خوزستان معتقد است تیمش نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر رقم زده است.

به گزارش ایلنا، رضا کرملاچعب مهاجم استقلال خوزستان این فصل انگیزه زیادی برای خودنمایی و گل زدن دارد. کرملاچعب در بازی با سایپا بالاخره گل زد اما در این بازی تیمش شکست خورد. مهاجم خوزستانی تیم ویسی درباره این شکست می‌گوید: «بازی خوبی بود ولی متاسفانه نتوانستیم امتیاز لازم را به دست آوریم. ما می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم یا حتی پیروز شویم که نشد. فوتبال همین است، یک روز شانس یارمان است و یک روز نیست. در ادامه باید تلاش کنیم بهترین نتیجه را برای تماشاگران به دست آوریم.»

 رضا کرملاچعب درباره گلی که به سایپا زد، ادامه می‌دهد: «پیش از آمدن به استقلال خوزستان نزدیک به یک سال و نیم بود که بازی رسمی نداشتم و تمام تلاشم این بود برای تیمم مفید باشم. خدا را شکر در بازی با سایپا گل زدم. در حال حاضر هم تلاش تمام بازیکنان کسب نتیجه در بازی آینده است و به نظرم استقلال خوزستان از سه بازی خود به خوبی نتیجه گرفته.»

کرملاچعب در رابطه با اینکه آیا تیم متحول و جوان شده استقلال خوزستان، امسال می‌تواند نتیجه بگیرد؟ می‌گوید: «تیم ما ۲۰ خروجی داشت و هماهنگ کردن بازیکنان جدید واقعا سخت است. ویسی تجربه کار در چنین فضایی را دارد و به خوبی هم نتیجه گرفته. ما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم. درست است تیم تغییرات بسیاری داشته ولی جای نگرانی نیست و ما به تیم‌مان ایمان داریم. الان همه به من به‌عنوان یک بازیکن باتجربه نگاه می‌کنند و هیچ کسی به اینکه من ۲۰ سال سن دارم توجه نمی‌کند و همه منتظرند من یک ستاره شوم. من هم تلاشم را می‌کنم امسال به بهترین شکل ممکن خودم را نشان دهم. پس از یک و سال نیم که نتوانستم بازی کنم و شانس هم با من یار نبود، اکنون می‌خواهم ثابت کنم قرار نیست دیگر آن اتفاقات برای من بیفتد. من هنوز جوانم و مطمئن باشید خیلی چیزها را ثابت می‌کنم و بهترین کار را برای استقلال خوزستان انجام می‌دهم. من به حضور در تیم ملی هم فکر می‌کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز