خبرگزاری کار ایران

افشاگری بزرگ پیکه از نیمار

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۷۹

جرارد پیکه می‌گوید ترجیح داده برای جلوگیری از خروج نیمار از نوکمپ خودش را به آب و آتش نزند.

به گزارش ایلنا، بعد از گذشت دو هفته از انتقال رسمی نیمار به پاری‌سن‌ژرمن، اکنون پیکه مدعی شده که او از مدت‌ها قبل و تقریباً دو ماه پیش از علنی شدن تمایل ستاره برزیلی برای ترک نوکمپ از این ماجرا مطلع شده اما سعی نکرده که جدی بودن برنامه نیمار را به مدیران باشگاه تفهیم کند.

پیکه در کنفرانس خبری با اعلام اینکه او و چند تن دیگر از بازیکنان بارسلونا از برنامه نیمار برای ترک این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داشتند، در پاسخ به این سوال که آیا او نباید برای حفظ هم‌تیمی برزیلی‌اش بیشتر تلاش می‌کرد، گفت: «نمی‌دانم که آیا باشگاه از این موضوع اطلاع داشت یا نه. من می‌دانستم که نیمار می‌‌خواهد برود، چون این موضوع را به من و چند بازیکن دیگر گفته بود اما نمی‌دانم که آیا رییس باشگاه یا مدیر فنی تیم هم از این موضوع اطلاع داشتند یا نه. وظیفه ما نبود که این موضوع را به اطلاع آنها برسانیم. ما فوتبالیست هستیم و برای فوتبال بازی کردن اینجا حضور داریم.»

افشاگری بزرگ پیکه از نیمار

سوال دیگری که از پیکه پرسیده شده درباره پرداخت مبالغی از سوی باشگاه بارسلونا به پدر نیمار به‌عنوان حق کمیسیون بود. مدافع میانی بارسلونا در این خصوص اظهار داشت: «اگر پدر نیمار حق کمیسیونی گرفته باشد به این دلیل بوده که باشگاه‌هایی بودند که می‌خواستند از داشتن بازیکنی بااستعداد مانند نیمار بهره‌مند شوند. او در روند مذاکرات کمیسیون خودش را گرفت چون باشگاه این وعده را به او داده بود.» یکی از سوژه‌های داغ تابستان امسال مسخره شدن پیکه به خاطر پیش‌بینی اشتباهش درباره آینده نیمار در بارسلونا با گذاشتن پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر بود. تنها چند روز پس از آنکه او عکسی از خودش در کنار نیمار با پیام «او می‌ماند» منتشر کرد، هم‌تیمی برزیلی سابقش به پاری سن ژرمن پیوست. پیکه اکنون مدعی است که روزی که آن پیام را منتشر کرد می‌دانست که نیمار از بارسلونا جدا می‌شود و در واقع او از زمان مراسم ازدواج لیونل مسی که ابتدای تابستان برگزار شد از رفتن هم‌تیمی برزیلی‌اش مطلع بوده است.  مدافع ملی‌پوش آبی و ‌اناری‌ها عنوان کرد: «من احساس نمی‌کنم که فریب خورده‌ام. حالا که همه چیز مشخص شده و سر و سامان گرفته می‌توانم توضیح دهم که چه اتفاقی رخ داد. در مراسم ازدواج مسی، نیمار به همه اطلاع داد که می‌خواهد از بارسلونا برود. آن روزی که من پست «او می‌ماند» را در توئیتر گذاشتم هم می‌دانستم که او از بارسلونا می‌رود اما می‌‌خواستم آخرین تیرم را هم بیندازم. او حتی از دست من ناراحت شد. مطمئنم که نیمار برای رفتن از جمع ما دلایل خودش را داشت. به هر حال ما نمی‌‌توانیم درباره تصمیم او قضاوت کنیم. او تصمیم شجاعانه‌ای گرفته است. او واقعاً برای ما خوب بازی کرد و حالا با رفتنش کلی پول برای ما در بانک گذاشته است. ما از او خاطرات خوبی به یاد داریم.»

پیکه در ادامه به تیم‌هایی که بازیکنان‌شان در فهرست خرید باشگاه بارسلونا قرار گرفته‌اند و با توجه به پر بودن خزانه این باشگاه بعد از فروش نیمار، قیمت بازیکنان‌شان را بی‌رویه بالا برده‌اند، هشدار داد و گفت: «الان زمان سختی برای خرید بازیکن است چون همه می‌خواهند از 222 میلیون یورویی که به حساب ما واریز شده، بهره ببرند اما باشگاه باید عاقلانه شیوه خرج کردن این پول را مدیریت کند. این تیم می‌تواند کسب موفقیت را تضمین کند اما ورود بازیکنان جدید با توجه به رقابتی که وجود دارد به نفع ما خواهد بود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز