خبرگزاری کار ایران

افشاگری تلخ و جنجالی در خصوص کارت پایان خدمت‌ جعلی بازیکنان

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۵۲

بازمانده‌های جنجال کارت‌های پایان خدمت جعلی حالا ماه‌های آخر خدمت سربازی‌شان را می‌گذرانند.

به گزارش ایلنا، فوتبال ایران به خاطر جنجال کارت های پایان خدمت شرایط عجیبی را طی سالیان اخیر پشت سر گذاشت. جنجالی که مسیر زندگی بعضی‌ها را به کل تغییر داد، برخی را از فوتبال دور کرد و خلاصه تبعاتش گریبان خیلی‌ها را گرفت.

با وجود همه زمزمه‌ها و حاشیه‌هایی هم که درباره جاعلین مطرح می‌شد اما هیچ وقت هیچکس توضیح روشن و واضحی درباره اینکه چطور کارت پایان خدمت جعلی گرفته است، ارائه نداد تا امروز حتی برای یادآوری اینکه چه کسانی کارت جعلی گرفته بودند و چه اتفاقاتی رخ داد، نیاز به زمان داشته باشیم.

این ماجرا اما برای قربانیان این اتفاق هنوز مثل روز اول است. حتی اگر به موقع حرفی درباره مقصران این اتفاق نزده باشند. سروش سعیدی یکی از همین بازیکنان است که حالا گرچه دیر اما تصمیم گرفته درباره این اتفاقات حرف بزند. او علناً اژدری زاده، مدیرعامل فولاد خوزستان را عامل این اتفاقات معرفی می‌کند و درباره ادعایش توضیح می‌دهد: همین آقایان زمانی که در فولاد نوین بودم برای من از طریق یکی از بازیکنان سابق فولاد نوین کارت پایان خدمت گرفتند، من در آن مقطع سنی نداشتم و گول سیاه بازی‌های او را خوردم، بختیار رحمانی و امثال من از جریان کارت‌های پایان خدمت خبر داشتیم.

البته خود سعیدی همین حالا مورد نقد است که چرا در زمانی که باید، واقعیت را بیان نکرده و به ادامه فعالیت افرادی که خللی در سیستم ایجاد کرده بودند، کمک کرده است. چرا که سعیدی در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید: بنده در دادسرای نظامی اسمی از این آقایان نبردم و خودم را مقصر معرفی کردم تا اینها به کارشان ادامه دهند اما از اعتماد ما سوءاستفاده کردند.

او در راستای این افشاگری‌ها همچنین به تغییری اشاره می‌کند که مدیریت فولاد در قرارداد او ایجاد کرده بود: با باشگاه فولاد خوزستان تا سال 98 قرارداد داشتم که در سازمان لیگ نیز ثبت شده است اما مدیر عامل باشگاه به من گفت که قرارداد شما یکساله بود و شما بازیکن آزاد هستید. نامه سازمان لیگ را به او نشان دادم اما باز هم قبول نکرد و گفت این قرارداد یکساله شماست که در دست من است. آقای اژدری‌زاده در کمال خونسردی گفت ما به تو ترفند زده‌ایم و داخل قرارداد مالی شما که گفتیم امضا کن قید شده بود پنج ساله که شما فسخ کردید و قرارداد یک سال معتبر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز