خبرگزاری کار ایران

والورده:درباره پائولینیو خبری ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۶۴۲

ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها، اظهار داشت تنهای چیزی که درباره پائولینیو میدانند نبود او در بازی یکشنبه است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا،  شایعات امروز مبنی بر آن بود که هافبک برزیلی پائولینیو  در آستانه پیوستن به بارسلونا می باشد اما والورده تصمیم گرفت در این خصوص صحبتی انجام ندهد تا ببیند چه اتفاقی برای این انتقال رخ می دهد.

والورده اظهار داشت مدت زیادی است از پائولینیو خبرندارد اما مطمئن است او بسیار بازیکن خوبی است و در ال کلاسیکو یکشنبه حضور نخواهد داشت.

والورده در کنفرانس مطبوعاتی امروز درباره آمادگی تیم خود برای بازی در مقابل رئال مادرید می گوید: تیم آماده رقابت می باشد هرچند این بازی از ال کلاسیکو میامی بسیار جدی تر است و ما باید تلاش بیشتری در خصوص بردن در این بازی داشته باشیم و بازی خوبی از خود ارائه دهیم ، با بازیکنان درباره ال کلاسیکو پیش رو صحبت کرده ایم و همه در وضعیت خوبی به سر میبرد و خصوصا مسی از امادگی بالایی برخوردار است و بسیار برای برد در این بازی تمرکز کرده است و من امیدوار هستم بازی ایده آلی فردا از خود به نمایش بگذارد.

والورده همچنین در خصوص جایگزین مناسب برای نیمار می گوید: من واقعا نمی دانم که چه بازیکنی قرار است بیاید و چه بازیکنی از تیم خارج شود و هیچ نظری درباره پیوستن امباپه،دمبله،کوتینیو به بارسلونا ندارم. واین اسم ها صرفا بازی رسانه ها می باشد و تنها باید برای یافتن جایگزینی برای او جست و جو کرد و مراقب بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز