خبرگزاری کار ایران

وعده نظرمحمدی به سپیدرودی‌ها؛ از هفته ششم به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۱۲

سرمربی سپیدرود رشت در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: روند تیم رو به پیشرفت است و مطمئنان سپیدرود از هفته ششم به هیچ تیمی نه در خانه و نه خارج از خانه به راحتی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

علی نظرمحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص شکست سپیدرود رشت برابر گستزش فولاد تبریز گفت: هفته به هفته شرایط سپیدرود در حال بهبود است و در بازی برابر گسترش فولاد تبریز موقعیت‌های خوبی داشتیم که به نظر من موقعیت ها باید گل می شد اما روی پرتاب های مجدد دقیقه آخر از تیم گسترش گل خوردیم. بازی که حتی می‌توانستیم برنده باشیم امتیاز نگرفتیم و این نشان از کم تجربه بودن ما در مسابقات لیگ برتر دارد.

وی ادامه داد: تیم ما کم تجربه است و بضاعت مالی ما به قدری نبوده که بازیکنانی که تاثیر گذار بودند را جذب کنیم. همین بازیکنان رقم قرارداد بالایی دارند و در زمان نقل و انتقالات تابستانی بدون هیچ گونه چک و پرداخت پولی، تیم را رفاقتی بستیم. بازیکنانی که تقریبا در لیگ برتر جایی برایشان نمانده بود به آنها اعتماد کردیم. با این شرایط پا به مسابقات لیگ برتر گذاشتیم و امیدوار به نتیجه گیری هستیم. نیازمند به زمان هستیم  و بازیکنی که شرایطش از لیگ برتر دور بوده باید با گردونه رقابت‌ها خودش را تطابق بدهد. قبلا هم گفته بودم تیم ما از هفته ششم یا هفتم به بعد به شرایط ایده آل می رسد.

نظرمحمدی خاطرنشان کرد: نسبت به فصل گذشته 50 درصد تغییرات داشتیم و نیاز به زمان داریم تا هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی رخ بدهد. تیم ما در جذب مهره تاثیر گذار ناکام بوده و تیم لیگ دویی بودیم که از سال گذشته با همان بازیکنان جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردیم. این نیاز به زمان دارد تا بازیکنان با شرایط لیگ برتر وقف داده شوند. 

سپیدرود رشت هم یکی از تیم های لیگ برتری است که مشکلات مالی دارد و همین موجب شده تا بازیکنان تازه وارد در تابستان جاری مبلغی را دریافت نکنند، نظرمحمدی در این باره عنوان کرد: یک سری کمک‌هایی به حساب باشگاه واریز شده و پاداش که برای صعود به لیگ برتر در نظر گرفته شده بود هنوز به حساب باشگاه واریز نشده است. به هر حال در شهرداری هم مشکل مالی وجود دارد. ما باید سپیدرود آنقدر از گذشته بدهی دارد که هر چه قدر موجودی به حساب ئاریز می‌شود به بدهکاران گذشته می رسد. هفته گذشته سرمربی پیشین سپیدرود طلب عقب افتاده اش را دریافت کرده این پول از کجا آمده؟ از همین مبالغی که به باشگاه تزریق شده این پول از حساب خارج شده است. برای ثبت قرار بازیکنانمان در هفته اول به دلیل همین بدهی مشکل داشتیم. همه اینها از لیگ دسته دوم و اول باقی مانده که الان گریبانگیر سپیدرود شده است. حامی مالی و اسپانسر نداریم و برای گذراندن امورات باشگاه آقای مومنی مدیرعاملی سپیدرود را قبول کرد تا زمانی که شخصی پیدا شود این مسئولیت را قبول کند.

هواداران سپیدرود رشت پس از بازی برابر گسترش فولاد تبریز از نتیجه بازی ناراضی بودند، سرمربی سرخپوشان گیلانی در این باره عنوان کرد: هواداران اعتراض نکردند و اتفاقا همگی از بازی تیم و عملکرد بازیکنان راضی بودند حالا نتیجه بازی به نوعی بود که هواداران به آن علاقه نداشتند اما عملکرد تیم خوب بود. روند تیم رو به پیشرفت است و مطمئنان سپیدرود از هفته ششم به هیچ تیمی نه در خانه و نه خارج از خانه به راحتی به هیچ تیمی باج نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز