خبرگزاری کار ایران

رقابتهای بین المللی بدمینتون بلغارستان

راهیابی ۲ بدمینتون بازان ایران به یک هشتم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۷۲

ثمین عابدخجسته و امیر جباری پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی یک نفره در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان دست یابند

به گزارش ایلنا، در دومین روز مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان، در سالن بدمینتون شهر پازارژیک بلغارستان پیگیری شد و ثمین عابدخجسته و امیر جباری توانستند با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی یک نفره راه یابند. 

در دومین دیدار ثمین عابدخجسته در مصاف با حریف سوئدی خود توانست وی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت. عابدخجسته در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف فرانسوی خود خواهد رفت. 

امیر جباری نیز در دومین دیدار خود به مصاف بدمینتون باز ترکیه رفت و توانست وی را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و به مرحله یک هشستم نهایی رقابتهای یک نفره راه یافت. جباری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریف بلژیکی خواهد رفت. 

هدیه شمش نیز در دومین دیدار خود به مصاف بازیکن اسلواکی رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد و از دو رقابتهای یک نفره بانون حذف شد. 

بازیکنان اعزامی به این رقابت‌ها متشکل از امیر جباری، مهدی انصاری، هدیه شمش و ثمین عابد خجسته می‌باشند. این تیم را مرتضی ولی دروی و فریبا جلالیان به عنوان مربیان همراهی می‌کنند. 

همچنین سروش اسکندری، آرمین زکی‌زاده، ثریا آقایی و سارا دلاوری ملی پوشان رده سنی بزرگسالان می‌باشند که روز بیست و دوم مرداد ماه جاری تهران را به مقصد بلغارستان ترک خواهند کرد. 

مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان بلغارستان در روزهای بیستم الی بیست دوم مرداد ماه جاری در شهر پازارژیک برگزار می‌شود و رقابتهای بین المللی بدمینتون بزرگسالان بلغارستان در روزهای بیست و سوم الی بیست و ششم مرداد ماه جاری در شهر صوفیا برگزارخواهد شد. 

لازم به ذکر است که تیم بدمینتون جوانان پس از پایان رقابتهای خود به تیم بزرگسالان بدمینتون کشورمان خواهد پیوست تا در مسابقات بزرگسالان شرکت نماید. 

مسابقات بین المللی بدمینتون بلغارستان در روزهای بیستم الی بیست و ششم مرداد ماه جاری با شرکت ۲۳ تیم خارجی در دو رده جوانان و بزرگسالان در این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز