خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی تکواندو: از عنوان قهرمانی دوره قبل دفاع می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۶۷

سرمربی تیم ملی دانشجویان گفت: خدا را شکر تیم از نظر آمادگی توانسته شرایط مطلوبی را کسب کند و قطعا با هدف دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی تکواندو دانشجویان پسر کشورمان از ۲۲ خردادماه تمرینات خود را آغاز کرد و پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله تمرینات آماده سازی ساعت ۲۲ فردا (یکشنبه – ۲۲ مردادماه) ایران را برای حضور در بیست و نهیمن دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان به مقصد چین تایپه ترک خواهد کرد. 

سیدنعمت خلیفه سرمربی تیم دانشجویان کشورمان در رابطه با چگونگی مشخص شدن ترکیب نهایی تیم گفت: با پشت سر گذاشتن چند مرحله مسابقات انتخابی در ‌‌نهایت توانستیم ترکیب تیم را مشخص کنیم. تنها در وزن ۵۴- کیلوگرم منتظر بودیم آرمین هادی‌پور از مسابقات گرندپری بازگردد و با برگزاری رقابت انتخابی میان او و علی چهره‌قانی در ‌‌نهایت آرمین توانست جواز حضور در این رویداد را کسب نماید. 

وی افزود: خدا را شکر بچه‎‌ها از نظر آمادگی با تمرینات منظمی که پشت سر گذاشتیم شرایط مطلوبی دارند و انشاا... می‌رویم تا از عنوان قهرمانی دوره قبل خود دفاع کنیم. 

سرمربی تیم دانشجویان کشورمان در ادامه تصریح کرد: فردا اعزام می‌شویم و با توجه به فرصت چند روزه‌ای که «چین تایپه» در اختیار داریم برنامه تمرینی را برای آنجا نیز در نظر گرفتیم تا تکواندوکاران به اوج آمادگی برسند. 

خلیفه با بیان اینکه این رقابت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بعد از رقابت‌های المپیک این مسابقات از اهمیت ویژه‌ای برای ورزشکاران برخوردار است و با اعلام کمیته برگزاری این مسابقات ۱۲ هزار ورزشکار در این رویداد در رشته‌های مختلف حضور دارند که نشان می‌دهد تمامی کشور‌ها برای کسب بهترین نتیجه با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. 

وی افزود: تکواندو دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و هیچ حریفی را در آن نمی‌توان دست کم گرفت اما این موضوع از شایستگی تکواندوکاران ایران که همواره در دنیا حرف اول را می‌زند کم نخواهد کرد و با انسجام و همدلی که میان اعضای تیم وجود دارد بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم. 

خلیفه خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه امتیاز این رقابت‌ها G۲ است از حساسیت بالایی برخوردار است و بیشتر قهرمانان جهان برای افزایش رنکینگ خود در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد. 

سرمربی کشورمان در پایان گفت: سعی کردیم حساسیت بچه‌ها را بر روی نام برخی از کشور‌ها کم کنیم و با توجه به آنالیزهای صورت گرفته با برنامه در این مسابقات شرکت می‌کنیم. از میان تکواندوکاران حاضر تنها آرمین هادی‌پور و سعید رجبی تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارند اما دیگر نمایندگان کشورمان نیز جویای نام هستند و قطعا با افتخار و سربلندی به ایران باز می‌گردیم. از همه مردم عزیز ایران می‌خواهم برای ما دعا کنند تا بهترین نتایج را بدست آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز