خبرگزاری کار ایران

برنامه مسابقات تدارکاتی تیم والیبال نشسته آلمان در ایران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۲۶۳

برنامه تمرینی تیم ملی والیبال نشسته آلمان که برای شرکت در بازی تدارکاتی به ایران سفر کرده است از سوی مدیر تیم های ملی والیبال نشسته اعلام شد.

 به گزارش ایلنا، هادی رضایی با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی آلمان برای انجام چند بازی تدارکاتی با تیم های باشگاهی و جوانان کشورمان به ایران سفر کرده و قرار است سه مسابقه دوستانه با تیم جوانان و سه رقابت با تیم های باشگاهی انجام دهد.
وی افزود: تیم جوانان از فردا سومین مرحله از تمرینات آمادگی خود را آغاز می کند و سه بازی تدارکاتی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه با تیم ملی آلمان خواهد داشت. سامان سوله آمل و تیم بهزیستی مازندران، دو تیم باشگاهی کشورمان نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه با آلمان بازی خواهند کرد.
مدیر تیم های ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: یک تیم دیگر را نیز انتخاب می کنیم تا روز جمعه در ششمین دیدار تدارکاتی برابر آلمان قرار گیرد.
رضا عشوری، یوسف علیپور، محمد نعمتی، جمال نظری، مرتضی زندلشنی، امیرحسین نوری، حمیدرضا عباسی، امیرمحمد رومیان، امیرحسین رومیان، حسین دریکوند، امید مختاری، محمدامین بلیوند، علی اکبریتوپکانلو، علیرضا پورسمنانی، امیرحسین قره قزلو، حسین چمن آور و امیرمحمد ابراهیمی ۱۷ ملی پوش دعوت شده به اردو هستند که تمرینات خود را تحت نظر جابر خلف زاده، سرمربی تیم جوانان، با همراهی محمد رضا رحیمی، مربی تیم ملی، محسن براتی و عبدالزهرا سیلاوی زاده، کمک مربیان تیم جوانان انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز