خبرگزاری کار ایران

شهباززاده: نگران گلزنی نیستم/سه امتیاز برابر تراکتورسازی خیلی اهمیت داشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۱۷۴

مهاجم استقلال تهران در پایان بازی برابر تراکتورسازی تبریز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، سجاد شهباززاده پس از پیروزی استقلال برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و سه امتیاز را که بسیار نیاز داشتیم در این مقطع کسب کردیم خداراشکر و ان شاء الله همین روند را ادامه بدهیم. 

با گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ برتر مهاجمان استقلال موفق به گلزنی نشده اند، شهباززاده در این باره گفت: من نگران گلزنی نیستم و تیم ما در حال ارائه فوتبال خوبی است و کار جدیدی را شروع کردیم. با حمایت هواداران و صبر آنها مطمئنا به جایگاه بهتری می رسیم. تیم اگر روند خوب و درستی داشته باشد گلزنی ام از هفته های آینده شروع می شود و نگران این موضوع نیستم.

استقلال 5 امتیاز از صدر جدول فاصله دارد، مهاجم استقلال در خصوص از دست دادن امتیاز بیان کرد: قطعا قابل جبران است و تا پایان فصل زمان بسیاری باقی مانده و فکر می کنم از الان برای اختلاف امتیاز صحبت کردن خیلی زود است.

مهاجم استقلال تصریح کرد: سه امتیاز در این مقطع برای ما خیلی با اهمیت بود و به نتیجه که می‌خواستیم رسیدیم. موافق هستم که در نیمه دوم هم باید حمله می کردیم. تراکتورسازی نیمه دوم را برای جبران به میدان آمده بود و طبیعی بود که نیمه دوم بازی محتاطانه تری را به نمایش بگذاریم. 

سیروس دین محمدی، پیشکسوت استقلال و تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه آزادی خواهان ایستادن در کنار نیمکت دو تیم و سرمربیان بود که با مخالفت نیروهای انتظامی ورزشگاه را به حالت قهر ترک کرد، شهباززاده گفت: از این موضوع بی خبرم. الان شنیدم و از این موضوع اطلاعی نداشتم. احترام زیادی برای آقای دین محمدی قائلم و قطعا این اقدام زشت بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز