خبرگزاری کار ایران

انتظار داریم طارمی آقای گلی اش را تکرار کند

واکنش برانکو به ناراحتی منشا؛این صحبت ها درون تیمی است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۲۳

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در پایان دیدار امروز مقابل نفت درباره ناراحتی گادوین منشا مهاجم این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل نفت و صدرنشینی در لیگ برتر در نشست خبری گفت:

*نفت ضعیف نبود،ما پرسپولیس هستیم

خیلی تلاش و دقت برای این بازی می‌خواستیم و برای برد هم به میدان آمده بودیم. نه اینکه تیم نفت ضعیف باشد، بلکه تیم ما پرسپولیس است. نه در وظیفه، بلکه در روح ما این است که هر بازی را ببریم. می‌دانیم که کار راحت و ساده نخواهد بود و همه تیم‌ها سعی می‌کنند بسیار ورزشی مقابل ما پیروز شوند.تلاش بازیکنانم در نیمه اول تبدیل به گل نشد، اما خیلی زود در نیمه دوم به گل رسیدیم که تعیین‌کننده بود. همچنین بازیکنانم در نیمه دوم تفکرات‌شان را تغییر داده و مطمئن‌تر بازی کردند. سپس از طریق پاسکاری به موقعیت‌های خطرناک و حتی به گل رسیدند.

*بازی‌های مهمی را بردیم

بازیکنان ما تا به اینجا در طول مسابقات خوب عمل کرده‌اند. فولاد که تیم خوبی بود و ما را اذیت کرد و می‌توان بگویم بازی با آن دربی کوچکی بود، شکست دادیم. دربی اصلی ما هم مقابل تراکتورسازی بود که توانستیم به سختی از سد این تیم بگذریم و امروز هم دربی دیگری با نفت داشتیم که قهرمان جام حذفی است. ما بازی‌های مهمی را بردیم و چیزی که ما را خوشحال کرد، این بود که هواداران زیادی از دقیقه یک ما را تشویق کردند و با نوع بازی و بردی که کسب کردیم، شادی خوبی را به هواداران هدیه دادیم.

*انتظار داریم طارمی آقای گلی اش را تکرار کند

من عرض کردم که دو نیمه بازی متفاوت بود و در نیمه اول بیشتر مستقیم و روی توپ‌های بلند کار کردیم. از مهدی طارمی هم انتظار داریم که بتواند مقام فصل گذشته‌اش (آقایی گلی) را تکرار کند و خوب عمل کند.

*صحبت‌هایی که ما با بازیکنان‌مان می‌کنیم بین خودمان است

من فکر می‌کنم صحبت کردن بازیکن با مربی ممنوع نیست، به خصوص پس از برد، اما صحبت‌هایی که ما با بازیکنان‌مان می‌کنیم بین خودمان است. چه صحبت‌هایی که در رختکن می‌شود و چه سایر صحبت‌ها، درون تیمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز