خبرگزاری کار ایران

در تعطیلات لیگ به شرایط ایده‌آل می رسیم

ویسی:اینکه ما خط حمله زهر داری نداریم آزار دهنده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۹۲۰

سرمربی استقلال خوزستان وعده داد تیمش در تعطیلات لیگ برتر می تواند به شرایط ایده آل برسد.

به گزارش ایلنا،عبدالله ویسی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت:بازی دو نیمه متفاوت داشت.نیمه اول گیج و سردرگم بودیم. نیمه دوم تقریباً بهتر شدیم، اما دو گل خوردیم. چند تعویض هجومی داشتیم که بازی برگردد، اما نتوانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. فوتبال همین است و این بار شانس با ما یار نبود.ایرادهایی در بخش هجومی داریم که باید برای بازی‌های بعدی برطرف کنیم.

ویسی در ادامه گفت: بازیکنان با تجربه‌ای داریم که می‌توانند تیم را جمع کنند. اینکه ما خط حمله زهر داری نداریم آزار دهنده است. با اضافه شدن دو بازیکن خارجی‌مان شرایط بهتر می‌شود. جوانان تیم ما هم باید تجربه کسب کنند و فکر می‌کنم در تعطیلات لیگ بتوانیم به شرایط ایده‌آل برسیم.وقتی تیم گل می‌زند ممکن است عقب نشینی کند. خط دفاع ما فرصت کمی به حریف در نیمه اول داد، اما در نیمه دوم برای جبران گل خورده تلاش می کردیم و فرصت‌های بیشتری به حریف دادیم.

ویسی درباره داوری بازی هم صحبت کرد: نمی‌خواهم وقتی می‌بازم از داور انتقاد کنم و وقتی می‌برم بگویم داور خوب است. به هر حال برخی داوران ما در لیگ جوان هستند و ممکن است اشتباه کنند. تبریک می‌گویم به داوران جوان، اما امیدوارم نام‌ها در کنار زمین روی داوران تاثیر نگذارد. 

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص اینکه چرا در ابتدای مسابقه سرمربیان دو تیم با هم خوش و بش نکردند، تصریح کرد: حرمت میهمانی و میزبانی را به جا آوردیم. من استقبال وی رفتم ، اما دایی روی نمیکت نبود و ظاهراً برای اقامه نماز رفته بود، اما می‌توانست بعد از نماز به سمت ما بیاید. به هر حال علی‌آقا برای ما قابل احترام است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز