خبرگزاری کار ایران

فینال تفنگ بانوان بزرگسال/ شلیک های توتونچی به سکوی اول خورد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۸۹۶

توتونچی، شهبازی فرد و بایرام اوا در فینال مرحله دوم رقابتهای تفنگ بادی بانوان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، عصر امروز مرحله دوم رقابتهای تیراندازی تفنگ بادی بانوان با عنوان شهدای عرصه رسانه و خبر برگزار شد که از نکات قابل توجه این رقابت می توان به حضور تیراندازی از کشور آذربایجان اشاره کرد.

با برگزاری فینال تفنگ بادی بانوان بزرگسال و حضور 8 فینالیست شاهد رقابتی جذاب و تنگاتنگ میان تیراندازان کشورمان با تیرانداز آذربایجان بودیم که در نهایت حسنا توتونچی از تهران با شلیک های خود توانست در جایگاه اول بایستد و نوشین شهبازی از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت. در این رقابت ها تیرانداز کشور آذربایجان "ژاله بایرام اوا" در جایگاه سوم ایستاد .

فاطمه پاک طینت از همدان، زهرا بزرگی از تهران، فائزه سیفی پور از قزوین ، فاطمه شایسته راد از مازندران و مریم فیضی از تهران به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

این رقابتها در غیاب تیراندازان المپیکی و با حضور گرم تماشاچیان، به سر داوری زیبا اجتهد برگزار شد.

مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی بانوان به مناسبت شهدای رسانه از 19 تا 20 مرداد ماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز