خبرگزاری کار ایران

امیدواری بزرگ سپیدرود برابر مرد بداخلاق لیگ

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۸۱

گسترش فولاد تبریز می‎‌تواند آغاز خوشی برای شاگردان علی نظرمحمدی با گذشت دو هفته از لیگ برتر به ارمغان بیاورد اگر سپیدرود آن سپیدرود همیشگی باشد.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت در هفته سوم لیگ برتر در تبریز به مصاف گسترش فولاد تبریزی می‌رود که همانند سرخپوشان دو بازی گذشته را با شکست پشت سر گذاشته اما آمار ضعیف خط دفاعی آن‌ها نشان می‌دهد که سپیدرود می‌تواند با امتیاز تبریز را ترک کنند.

سپیدرود رشت با تجربه کمی که در لیگ برتر دارد، در دو بازی گذشته در مجموع چهار گل دریافت کرده که کاملا امری طبیعی است و آنها اگر مقداری از اشتباهات خط دفاعی را کاهش بدهند و تمرکز بیشتری در هماهنگی خرج کنند می‌توانند آمار خوبی را در تبریز ثبت کنند.

گسترش فولاد تبریز با هدایت لوکا بوناچیچ و در اختیار داشتن دروازه‌بانی همانند دخسوس در دو دیدار آغازین لیگ 7 گل دریافت کرده و این آمار بد خط دفاع و دروازه بان این تیم را نشان می‌دهد که انگیزه مضاعفی به سرخپوشان گیلانی می‌دهد که هفته گذشته در خانه برابر سیاه جامگان شکست خورده بودند.

بازی‌های که از سپیدرود برابر نفت تهران در هفته اول دیدیم قابل قبول تر از جدال با سیاه جامگان بود. بازی با نفت آنها توانستند خیلی زود به گل برسند و نبض بازی را در اختیار بگیرند اما دست کم گرفتن حریف که سرمربی و بازیکنان این تیم هم خودشان بارها تکرار کرده‌اند عامل ناکامی سپیدرود در هفته‌های ابتدایی بوده است.

اگر نمایش منطقی و البته تهاجمی شاگردان نظرمحمدی با برنامه برابر گسترش فولاد تبریز پیش برود آنها می‌توانند حداقل یک امتیاز از گسترش فولاد تبریزی کسب کنند که با جدایی داریوش شجاعیان خط حمله به نسبت ضعیف‌تری نسبت به فصل گذشته دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز