خبرگزاری کار ایران

اگر منصوریان فردا هم برنامه گلزنی نداشته باشد به مشکل می خورد

موسوی:تراکتور همیشه سخت ترین حریف استقلال بوده

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۶۰

در تمام این سال ها تراکتور به عنوان یکی از سخت ترین حریفان استقلال مشخص شده و با این شرایط کار استقلال در بازی فردا هم سخت است.

علی موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال هنوز خوب نیست و این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند. با این حال امیدوارم از بازی با تراکتور اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد. 

وی در خصوص تراکتور سازی گفت: تراکتور همیشه در این سال‌ها به عنوان یکی از سر سخت‌ترین حریفان استقلال شناخته شده و طبیعتا فردا هم استقلال نباید کار آسانی برابر این تیم داشته باشد. این تیم اگر چه در دو بازی نخست خود نتیجه نگرفته اما همیشه برابر استقلال انگیزه داشته و بهترین بازی‌هایش را انجام داده است. 

پیشکسوت استقلال در خصوص مشکل گلزنی این تیم در دو بازی گذشته گفت: استقلال چون برنامه برای گلزنی نداشت نتوانست در دو بازی گذشته به گل برسد. این تیم اگر می‌خواهد در بازی فردا به گل برسد باید برنامه داشته باشد وگرنه در این دیدار هم به مشکل می‌خورد. 

مهاجم اسبق استقلال اضافه کرد: تراکتور برای امتیاز و بازی تدافعی برابر استقلال به میدان می‌آِید به همین دلیل منصوریان باید از قبل برنامه‌اش برای گلزنی را مشخص کند تا در طول بازی به مشکل نخورد. به هر حال امیدوارم استقلال بالاخره اولین بردش در لیگ را کسب کند تا با آرامش بیشتری در بازی‌های بعدی ظاهر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز