خبرگزاری کار ایران

اولین اولتیماتوم سپاهان به کرانچار

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۲۷

شکست سپاهان با چهار گل به پدیده اتفاقی نبود که مسوولان باشگاه اصفهانی به راحتی آن را فراموش کنند به همین دلیل از کرانچار خواسته‌اند که دیگر چنین نتیجه‌ای تکرار نشود.

به گزارش ایلنا، مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان در این باره می‌گوید: «اولتیماتوم نه اما با وی صحبت کردند و اعلام شد که نتایج قبلی راضی کننده نیست و باید تیم را از این وضعیت خارج کنند. اینطور نیست که اگر نتوانیم از سد پارس جنوبی جم بگذریم کرانچار، برکنار شود. به هر حال در دو بازی قبلی مجبور بودیم به چند تن از جوانان تیم بازی دهیم تا آن‌ها هم بتوانند در طول فصل به کمکمان بیایند. شرایط فنی تیممان خوب است و امیدوار به کسب نتیجه هستیم. امیدوارم هوادارانمان در بازی مهمی که با تیم پر انگیزه پارس جنوبی جم داریم به ورزشگاه بیایند و تیم خود را تشویق کنند تا بتوانیم با حضور پر شور آن‌ها اولین بردمان را در نقش جهان جشن بگیریم.

اخوان در باره شایعه هشدار فدراسیون فوتبال مبنی بر احتمال محرومیت دو تیم ایرانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حضور این تیم به همراه ذوب‌آهن اصفهان در بازی‌های آسیایی می‌گوید: «به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. از طریق فدراسیون تماسی در این باره با ما گرفته نشده است تا بخواهیم اقدامی در این زمینه داشته باشیم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز