خبرگزاری کار ایران

ورزش کشور پیشرفت‌های خوبی داشته است

محمد صادق فرجی:نمایندگان مجلس به سلطانی‌فر رای اعتماد بالاتری بدهند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۶۵

رییس فدراسیون کاراته گفت: حمایت‌های سلطانی‌فر از رشته‌های ورزشی باعث شده در حوزه‌های مختلف ورزشی اتفاقات خوبی پیش بیاید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته،محمد صادق فرجی، رییس فدراسیون کاراته، درخصوص معرفی مجدد مسعود سلطانی‌فر از سوی دکتر روحانی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت دوازدهم صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه دکتر سلطانی‌فر نگاه عمیقی به همه رشته‌های ورزشی داشت، به خبرنگار برنا گفت: رشته ورزشی کاراته با حضور دکتر سلطانی‌فر توانست به افتخارات خوبی برسد. حمایت‌های سلطانی‌فر از رشته‌های ورزشی باعث شده در حوزه‌های مختلف ورزشی اتفاقات خوبی پیش بیاید.

فرجی با تاکید بر اینکه در بخش اداری، قهرمانی و آموزشی با حضور سلطانی‌فر به موفقیت چشمگیری رسیدند، اضافه کرد: با حمایت‌های مالی موثر وزارتخانه باعث شده تا اردوهای خوبی برای ورزشکاران ایجاد شود. رشته ورزشی کاراته با حضور سلطانی‌فر توانست به قهرمانی در چهار مقطع برسد. سلطانی‌فر با تعامل و همکاری خوبی که با نمایندگان مجلس و هیات دولت دارد می‌تواند با مدیریت دقیق در 4 سال آینده زمینه رشد و گسترش بیشتر ورزش کشور را فراهم آورد.

رییس فدراسیون کاراته در انتها گفت: سلطانی‌فر در قانون گذاری برنامه 6 تعامل خوبی با دولت و مجلس داشته است و توانسته مواردی را به تصویب برساند تا با این قانون ورزش کشور از لحاظ مالی و عمرانی نجات پیدا کند. نمایندگان مجلس با توجه به شناخت از سوابق سلطانی‌فر نسبت به ورزش به او رای اعتماد بالایی بدهند تا روند رو به رشد ورزش کشور ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز