خبرگزاری کار ایران

در دفاع خوبیم ، در حمله نه

ویسی: به دنبال پیروزی برابر سایپا هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۶۲۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید بدون شک در بازی فردا به دنبال پیروزی برابر تیم سایپا هستند.

عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا با خبرنگاران صحبت کرد:

*به دنبال پیروزی برابر سایپا هستیم

روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به خصوص خبرنگاران خوزستانی تبریک می‌گویم. بازی ما هم با سایپا حساس و مهم است. آنها تیمی محکم و بسیار خوب بسته‌اند. البته ما هم فردا در خانه بازی می‌کنیم و بی‌شک به دنبال پیروزی هستیم.

*در دفاع خوب بودیم ، در حمله نه

تیم ما در فاز دفاعی خوب عمل می‌کند، اما در خط حمله اصلاً خوب نبوده‌ایم. اگر هم در این دو بازی نتیجه گرفتیم، دروازه‌بان و بخش دفاعی ما خوب عمل کرده است.

*سایپا را آنالیز کرده ایم

دو بازی اول سایپا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده‌ایم و به دنبال یک بازی جوانمردانه همراه با سه امتیاز هستیم.

*کار دایی برابر ما ساده نیست

تقابل با علی دایی همیشه سخت است. برای هر مربی سخت و دشوار و حتی برای داوران هم همینطور است. اسم بسیار بزرگی پشت سایپاست، اما من هم سرمربی لیگ برتری هستم و برای خودم ارزش قائلم. علی دایی هم کار ساده‌ای مقابل ما ندارد.

*پنجره نقل و انتقالاتی ما مشکل دارد

باید بگویم امروز حضور تاوادزه در تیم ما قطعی شده است، اما ای تی سی او صادر نشده و امروز متوجه شدم پنجره نقل و انتقلاتی ما مشکل دارد. این بازیکن قرارداد بسته، اما باید ببینیم مشکل حل می‌شود یا نه. ما جونیور را هم می‌خواهیم، اما قرار است تا دو ساعت آینده به ما اعلام کنند که این بازیکن می‌تواند با ما قرارداد امضا کند یا نه. اگر بتوانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز