خبرگزاری کار ایران

مشکل گلزنی مان حل می شود؛

فریبا: تراکتور برای ما همیشه تراکتور است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۷۰

مدیرفنی استقلال تهران معتقد است تراکتورسازی نسبت به فصل گذشته ضعف خاصی نداشته و آنها همیشه برای پیروزی در پا به میدان می‌گذارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیمش برای بازی با تراکتور گفت: عزم خود را جزم کرده ایم تا در این دیدار به برتری برسیم.دوست نداریم به هیچ وجه در ایین بازی امتیازی از دسست بدهیم و امیدوار هستیم تا اولین بردمان را برابر تراکتور تجربه کنیم.

وی در خصوص این که تراکتور ترکیب ناهماهنگ‌تری نسبت به فصل گذشته دارد، اظهار داشت: من این حرف را قبول ندارم. آن ها بازیکنان خوبی مثل شریفی و ابراهیمی را دارند و دو بازی این تیم را هم که آنالیز کردیم متوجه شدیم آن‌ها در هر دو بازی شان هم مستحق باخت نبودند و خیلی آماده نشان دادند به همین دلیل ما کار سختی را برابرشان داریم.

فریبا در ارتباط با مشکل گلزنی این تیم اعلام کرد: تمام تلاش مان این است که در بازی با تراکتور مشکل گلزنی مان را حل کرده و با رسیدن به گل به 3 امتیاز این دیدار هم برسیم.

مدیر فنی استقلال ترجیح داد در ارتباط با اختلاف بین اعضای هیئت مدیره این باشگاه صحبت نکند. او اظهار داشت:ما خودمان را قاطی این مسائل نمی‌کنیم و امیدواریم اگر مشکلی هم وجود دارد، حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز