خبرگزاری کار ایران

آشنایی با قاتل تراکتورسازی؛ ستاره‌ای که سرخپوش نشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۵۵۰

تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که گلزن‌ترین بازیکن آبی‌پوشان مقابل تبریزی‌ها باردیگر برای اثبات حاضر می‌شود.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز است و دو تیم که دو هفته ابتدایی نتایج خوبی کسب نکرده‌اند قطعا برای پیروزی به میدان می‌آیند و جدال تماشایی را از تراکتور و استقلال شاهد خواهیم بود.

استقلال تهران با جدایی کاوه رضایی، سجاد شهباززاده را جذب کرد؛ مهاجمی که یک فصل گذشته با پیراهن این تیم فصل موفقی را پشت سر گذاشته بود تا مورد توجه تیم آلانیا اسپور ترکیه قرار بگیرد. شهباززاده تابستان گذشته راهی لیگ ترکیه شد اما در نیم فصل شعار جدایی سر داد و قصد داشت دوباره آبی پوش شود اما محرومیت تهرانی‌ها موجب شد تا این مهاجم به تراکتورسازی سوق پیدا کند.

شهباززاده به دلیل محرومیت با این تیم هم نتوانست قرارداد امضا کند تا در نهایت نیم فصل دوم لیگ شانزدهم را در نفت تهران پشت سر بگذارد.

سجاد شهباززاده در بازی هفته اول برابر صنعت نفت آبادان 90 دقیقه کامل حضور داشت اما در گلزنی ناکام بود. در بازی با استقلال خوزستان هم دقایق پایانی بازی به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشت.

هفته سوم اما برای شهباززاده رنگ و بویی دیگری دارد و او تمام تلاشش را می‌کند تا از دقیقه اول جدال با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حاضر شود و موفق شود اولین گلزن استقلال در فصل جدید باشد.

شهباززاده با سه گل زده به تراکتورسازی برترین بازیکن در ترکیب استقلال از این حیث است و از امیدهای گلزنی آبی‌پوشان برابر شاگردان یحی گلمحمدی است. این سه گل در رقابت‌های لیگ برتر وارد دروازه تراکتورسازی شده و شهبازاده دو مرتبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی موفق به گلزنی برابر سرخپوشان شده بود.

آمار گلزنی این مهاجم اردبیلی به تیم‌های تبریزی درخشان بوده و باید دید شهباززاده با احتمال حضور در ترکیب استقلال برابر تراکتورسازی چه نمایشی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز