خبرگزاری کار ایران

ماجدی: کادرفنی استقلال به جای بهانه آوردن ضعف‌هایش را قبول کند/ تراکتورسازی برای دفاع اتوبوسی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۳۳۳

پیشکسوت استقلال از شرایط این تیم پیش از بازی با استقلال می‌گوید.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط استقلال در آستانه بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی با توجه به شرایطی که دارد از نظر کمبود بازیکن با تجربه و تفکر کادرفنی، یک مدلی از استقلال خوزستان است و شباهت زیادی میان این دو تیم وجود دارد. اگر به بازی رو در روی این دو تیم هم دقت کنید همه چیز مساوی بود و استقلال خوزستان روی یک اتفاق در دقایق پایانی به گل رسید. برای همین فکر می‌کنم کادرفنی استقلال باید الگو برداری کند و دیدار با تراکتورسازی شباهت زیادی به دیدار با استقلال خوزستان خواهد داشت.

وی افزود: تراکتورسازی هم در این دیدار به شیوه دفاع، ضد حمله روی می‌آورد و هنر کادرفنی اینجا مشخص می‌‌شود که با تدابیر خاصی هم قفل خط دفاعی حریف را بشکند. تیم‌های این چنینی که رو به دفاع اتوبوسی می‌آورند نیاز به ضد تاکتیک دارند و نمی‌شود نتیجه را در پایان به بازی دفاعی حریف ربط داد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به نتیجه نگرفتن استقلال در دو بازی گذشته گفت: یک بار بحث محرومیت بازیکنان و یک بار بحث داوری مطرح می‌شود ولی دیگر دوره زمانه تغییر کرده و مردم بدون تحلیل حرفی را نمی‌پذیرند. بهتر است مسئولیت خودمان را بپذیریم و اشکالات فنی را به مسائل دیگر ربط ندهیم. نکته واضح این است که استقلال 180 دقیقه بازی کرده و به گل نرسیده است. هرچند در دیدار دوم نسبت به دیدار اول عملکرد بهتری داشت و امیدوارم مقابل تراکتورسازی بتوانند به گل برسند و تیم از این فشار روحی خارج شود.

ماجدی در پایان عنوان کرد: هنر کادرفنی در چنین مقطعی که تیم دچار بحران شده و تحت فشار قرار دارد مشخص می‌شود. دو بازی نتیجه نگرفتن فشار انتقادها را به سمت تیم کشیده است و اگر به بازی سوم برسد شدیدتر و بیشتر خواهد شد و نباید اجازه داد کار به اینجا بکشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز