خبرگزاری کار ایران

انصاری: با دو و میدانی بزرگ شدم/ برای رسیدن به بهترین جایگاهها تلاش می کنم

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۲۹

فاطمه انصاری، ملی پوش بوشهری تیم دو و میدانی در گروه سنی زیر 18 سال، موفق شد دو نشان طلا از رقابت های جهانی جوانان سوئیس به دست آورد.

به گزارش ایلنا فاطمه انصاری، ملی پوش بوشهری تیم دو و میدانی در گروه سنی زیر 18 سال، موفق شد دو نشان طلا از رقابت های جهانی جوانان سوئیس به دست آورد.

انصاری که برای اولین بار حضور در یک رویداد برون مرزی را تجربه می کرد، در رقابت های قهرمانی کشور دو و میدانی جانبازان و معلولین که اردیبهشت ماه سال جاری با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزارشد، توانست در گروه جوانان به مقام اول در پرتاب وزنه دست یابد و وارد تیم ملی جوانان شود.

این ورزشکار جوان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: از کودکی ورزش می کردم و از سن 8 سالگی فعالیتم در رشته ی شنا را آغاز کردم. نزدیک به دو سال در این رشته کار کردم و به آن علاقه نیز داشتم تا اینکه پدرم من را به یکی از مربیان دو و میدانی معرفی کرد و بعد از اینکه استعداد یابی شدم، فعالیتم را در رشته دو ومیدانی آغاز کردم.

وی افزود: یکی از عواملی که من را برای این رشته مناسب تشخیص دادند، اراده  و پشتکارم بود و اینکه حاضر بودم تمام سختی های پیش رو را به جان بخرم تا موفق باشم.

دارنده دو نشان طلای مسابقات جهانی جوانان خاطر نشان کرد: حدود هفت سال است که در این رشته فعالیت می کنم و با وجود مشکلاتی که در تمرینات داشتم و همین طور آسیب دیدگی هایی که در حین تمرینات به آنها دچار شدم، با حمایت و تشویق خانواده و کمک مربیانم توانستم آنها را پشت سر بگذارم و حالا که وارد تیم ملی شده ام خوشحالم و حس خوبی دارم که هم تلاش هایم نتیجه داد و هم زحمات خانواده و مربیانم را بی پاسخ نگذاشتم.

انصاری گفت: در این مسیر از کمک های مربیان خوبم خانم رضایی و آقایان شاخوره و امیرزاده بهره مند بودم و از همه ی آنها سپاسگزارم و می دانم اگر راهنمایی های آنها و حمایت های خانواده ام نبود، امروز در این جایگاه نبودم.

نفر اول مسابقات قهرمانی کشور سال 96 در بخش جوانان تصریح کرد: به خاطر اینکه دو و میدانی را از سنین پایین آغاز کردم، تمرینات برایم سخت و سنگین بود. اما وقتی که ابزار های پرتاب را دست می گرفتم و تمرین می کردم حس می کردم بزرگ شدم و تلاش می کردم مثل ورزشکاران بزرگ رفتار کنم و آنها را الگوی زندگی ام قرار دهم.

وی افزود: دوست دارم به همه ی افرادی که دارای معلولیت هستند بگویم برای رسیدن به خواسته ها و آرزوهایشان تلاش کنند و هرگز نا امید نشوند و هر شکستی را نشانه پیروزی بدانند.

بانوی طلایی رقابت های جهانی سوئیس گفت: با توجه به اینکه محصل هستم، تمریناتم را به گونه ای تنظیم می کنم  که هم لطمه ای به درسم نخورد و هم به فعالیت های جانبی دیگر که به آنها علاقه دارم بپردازم. علاوه بر ورزش، مشغول یادگیری پیانو نیز هستم و سعی کردم با برنامه ریزی درست به همه ی کارهایی که دوست دارم بپردازم.

انصاری در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالم که در اولین حضور برون مرزی ام موفق به کسب دو نشان طلا در مواد پرتاب دیسک و وزنه شدم و تمام تلاشم برای رسیدن به بهترین جایگاهها در مسابقات آتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز