خبرگزاری کار ایران

خودم را برای جام جهانی آماده می کنم

فروزان:حالا حالاها عروسی در کوچه ما است/ کلین شیت سخت شده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۷۱

محسن فروزان از صدرنشینی پارس جنوبی اینقدر خوشحال است که از آن به عنوان یکی از موفقیت‌های بزرگش یاد کند.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان این روز‌ها با پارس جم شرایط خوبی را تجربه می‌کند. 

او در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما این شرایط را با عنوان عروسی در کوچه‌شان تشبیه کرد و گفت: فعلا که عروسی در کوچه ما است و حالا حالا هم ادامه دارد. شرایط پارس خوب است و با این بردهایی که کسب کردیم شرایط خوبی را تجربه کرده و امیدوار به این هستیم در بازی‌های بعدی هم بهترین نتایج را بگیریم. 

فروزان در خصوص اینکه پیش بینی می‌شود پارس جم در ادامه لیگ به مشکل بخورد گفت: هفته اول هم که بردیم می‌گفتند شانسی است اما هفته دوم چه؟ پیکان را هم شانسی بردیم؟ مطمئنم باز هم ببریم این حرف‌ها را می‌زنند اما خوشبختانه ما تیم خوبی داریم که می‌تواند بهترین نتایج را بگیرد و من به آینده آن امیدوار هستم. 

دروازه‌بان پارس جنوبی در مورد شرایط خودش در این تیم گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم و راضی از وضعیتم هستم. تلاش می‌کنم تا با کم کردن اضافه وزنم خودم را برای جام جهانی و حضور در تیم ملی آماده کنم. با توجه به جوانگرایی که تیممان داشته کارم برای کلین شیت سخت شده اما تمام تلاشم را می‌کنم کلین شیت کنم. به هر حال تیم ما جوانگرایی داشته و بازیکنان جوانی را در اختیار داریم که این مسئله هم بی‌تاثیر نبوده است. بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا اشتباه می‌کنند، چه برسد به تیمی که جوان شده است. اما قطعا با مرور زمان شرایط ما بهتر می‌شود و بازیکنان جوانمان هم تجربیات بیشتری کسب خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز