خبرگزاری کار ایران

مسئولان فدراسیون قایقرانی از اردوی تیم ملی روئینگ بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۱۳۱

رئیس، عضو هیات رئیسه و سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی با حضور در سد کینه ورس ابهر به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان و فرماندار ابهر از اردوی تیم ملی روئینگ در این سد بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی روئینگ در بخش مردان و بانوان در رده های مختلف سنی در سد کینه ورس ابهر در حال برگزاری است. 
به همت هیات قایقرانی استان زنجان و با همکاری مسئولین سد و اداره کل ورزش و جوانان کمپ تیم ملی در سد ابهر همچنین لاین کشی دریاچه انجام شده و تیم ملی روئینگ کشورمان در این منطقه تمرینات خود را به بهترین نحو انجام می دهند.
روز گذشته مسئولان فدراسیون قایقرانی ضمن بازدید از شرایط برگزاری اردوی تیم ملی در سد کینه ورس ابهر، با ورزشکاران و مربیان تیم ملی روئینگ دیدار کردند.
در این بازدید غلامرضا امینی رئیس فدراسیون، احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه، رسول محمدصادقی سرپرست دبیری و رئیس کمیته روئینگ، حیدری فرماندار ابهر و جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان حضور داشتند.
در این بازدید مسئولین استان زنجان و ابهر با توجه به مهیا شدن پیست سد کینه ورس آمادگی خود را برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور روئینگ اعلام کردند.
با توجه به محدودیت پیست روئینگ در کشور، با لاین بندی دریاچه و آماده سازی کمپ و خوابگاه سد کینه ورس ابهر پیست مناسبی برای میزبانی اردوهای ملی و مسابقات قایقرانی فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز