خبرگزاری کار ایران

مسابقات گرندپری۲۰۱۷ – روسیه

مدال آوران روز دوم گرندپری «مسکو»

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۲۳

روز دوم از مرحله اول رقابت‌های گرندپری در سال 2017 نمایندگان تایلند، کره‌جنوبی و روسیه توانستند بر سکوی نخست این رقابت‌ها بایستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نخست مسابقات گرند‌پری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی زنان و مردان از روز جمعه (13 مردادماه) با حضور 212 تکواندوکار (107 تکواندوکار مرد و 105 تکواندوکار زن) از 56 کشور(44 کشور مردان، 36 کشور زنان) در سالن چند منظوره (CSKA) شهر "مسکو" روسیه آغاز و امروز (یکشنبه) به پایان می‌رسد.

روز گذشته(شنبه) و در روز دوم این رقابت‌ها با برگزاری پیکارهای اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری گردید که آرمین هادی‌پور و محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم دو نماینده کشورمان در این رقابت‌ها بودند.

کاظمی در این رقابت‌ها با 3 پیروزی و یک باخت موفق شد مدال برنز را کسب کرده و 14.40 امتیاز به رنکینگ المپیکی خود اضافه نماید. آرمین هادی‌پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن بود که در دومین دیدار و با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از کسب مدال بازماند.

در وزن 49- کیلوگرم زنان «پانیپاک ونگ پاتتاناکیت» از تایلند به مدال طلا رسید، «سو هوی کیم» نایب قهرمان شد و «کامیلا رودریگوئز» از کلمبیا و «تیجانا بوگدانویک» از صربستان بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن 58- کیلوگرم مردان «تای هون کیم» از کره جنوبی قهرمان شد، «رامنارونگ ساوک ویهاری» از تایلند به مدال نقره رسید و محمد کاظمی از ایران و «جیسوس تورتوسا» از اسپانیا صاحب گردن آویز برنز شدند.

در وزن 80- کیلوگرم نیز «آنتون کوتکوف» از روسیه طلایی شد، «آرون کوک» از مولداوی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و «چیک سیسه» از ساحل عاج و «هون کیم» از کره جنوبی مشترکا سوم شدند

مدال آوران روز نخست
 

«گروه زنان»
وزن 67- کیلوگرم
طلا: روس گباگبی (ساحل عاج)
نقره: نور تاتار (ترکیه)
برنز: حیری اُه (کره‌جنوبی) و پیاگ فرسون (آمریکا)
وزن 67+ کیلوگرم
طلا: بیانکا والکدن (انگلیس)
نقره: بیچ نا کیم (کره جنوبی)
برنز: اولگا ایوانوآ (روسیه) و دا-بین لی (کره جنوبی)


«گروه مردان»
وزن 80+ کیلوگرم
طلا: رومان کوزنتسو (روسیه)
نقره: کیو دون این (کره جنوبی)
برنز: یوری کریچنکو (روسیه) و ودران گولس (کرواسی)

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز