خبرگزاری کار ایران

مربع آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران را بشناسید

حمله DNGA به عنوان مهدی طارمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۸۴۳

چهار بازیکن دو گله در صدر جدول اقای گل های لیگ برتر حضور دارند.

به گزارش ایلنا، دو هفته ازهفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گذشت و 45 بار در 16 بازی توپ از خط دروازه ها عبور کرد.

در این بین 4 بازیکن تا به اینجا موفق شده اند بیش از یک گل به ثمر برسانند و جلوتر از 36 بازیکن یک گله در صدر جدول گلزنان قرار بگیرند.

پارس جنوبی با دو نماینده بیشترین دو گله را در اختیار دارد. آلویز نانگ به همراه علی دشتی از این تیم در صدر جدول هستند و در کنار آنها عیثی آل کثیر از نفت تهران و امین قاسمی نژاد از پدیده هم با این تعداد گل جلوتر از بقیه هستند.

از بین این 4 بازیکن نانگ تنها بازیکنی است که توانسته در یک بازی بیش از یک گل بزند. سه نفر دیگر در هر مسابقه یک گل زده اند.

عیثی آل کثیر توانسته یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد. او به تیمهای سپیدرود و فولاد خوزستان گل زده است. آل کثیر دومین سال حضور خود در نفت را پشت سر می گذارد و امسال به مهاجم اصلی تیم تبدیل شده است.

امین قاسمی نژاد مهاجم پدیده هم به تیمهای پیکان و سپاهان گل زده است. این بازیکن فصل قبل در ماشین سازی بهترین گلزن شد و دو فصل پیش بهترین بازیکن لیگ یک شد.

علی دشتی نیز که سابقه حضور در پیکان را دارد موفق شده دو گل زیبا را به گسترش فولاد و پیکان بزند. دشتی 24 سال سن دارد و اهل کنگان است. بی تردید در ادامه از او بیشتر می شنویم.

باید دید این چهار نفر می توانند تا پایان در بین مدعیان آقای گلی باشند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز