خبرگزاری کار ایران

انتقادها از گروسیان منصفانه نیست

ایران‌پوریان:عدالت برابر پرسپولیس رعایت نشد/ بهتر است در مورد داوری صحبت نکنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۷۹۶

مدافع تراکتورسازی عقیده دارد تیمش در دو بازی گذشته مستحق شکست نبوده است.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم ولی متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و قانون فوتبال می‌گوید وقتی گل نزنی گل می‌خوری. همه دیدند که ما در هر دو نیمه بهتر از پرسپولیس بودیم ولی نتیجه به سود حریف به پایان رسید.

وی افزود: مشکل ما استفاده نکردن از موقعیت‌هایمان است و در 2 بازی گذشته بیشتر از 15 موقعیت گل خراب کردیم و باعث شد 6 امتیاز را با صفر امتیاز عوض کنیم. امیدوارم این روند از دیدار هفته بعد قطع شود و بتوانیم مزد بازی خوب‌مان را بگیریم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به وضعیت بد این تیم در جدول رده‌بندی و دو شکست پیاپی گفت: تیم ما جوان است و نیاز به فرصت دارد. خوشبختانه هواداران به خوبی این موضوع را درک کردند و بعد از بازی 10 دقیقه ایستاده به تشویق بازیکنان پرداختند. امیدوارم این شرایط تمام شود و به نتایجی که حق‌مان است برسیم. متاسفانه نتایج دو بازی گذشته ما عادلانه نبوده است و نباید شکست می‌خوردیم.

ایران‌پوریان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس خاطرنشان کرد: من هیچوقت در مورد داور مسابقه صحبت نمی‌کنم و بهتر است در حال حاضر هم این کار را نکنم و نظر دادن در این مورد را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنم.

وی در پایان با اشاره به عملکرد فرزین گروسیان در دروازه و انتقاداتی که از او می‌شود گفت: همانطور که گفتم بازیکنان ما جوان هستند و انتقاد از آنها کار درستی نیست. فرزین هم موقعیت‌های زیادی از حریفان گرفته است و ممکن است اشتباهی هم داشته باشد ولی رفته رفته پخته‌تر می‌شود و اشتباهاتش کمتر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز