خبرگزاری کار ایران

اعتراض سرمربی پارس جم در نشست خبری:

داور بازی امروز درحد لیگ برتر نبود!/ به تیم ما احترام بگذارید

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۴۶

سرمربی پارس جنوبی جم با وجود برتری شاگردانش در دیدار خانگی به وضعیت داوری بازی برابر پیکان انتقاد تندی انجام داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از برتری شاگردانش برابر پیکان تهران اظهار داشت: ما نیمه اول کار پیکان را تمام کردیم، بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در نیمه دوم قصد داشتیم پیکان را کنترل کنیم و آنها اواخر بازی رو به بازی هجومی آوردند و موفق شدند تفاضل گل را به یک برسانند. بازی مستقیم پیکان را بیشتر در لیگ دسته اول شاهد بودیم.

وی ادامه داد: اگر این بازی مساوی می‌شد و یا شکست می‌خوردیم هیچوقت این داور را نمی‌بخشیدم! این داور را در حد و اندازه لیگ برتر ندیدم و نمایش ضعیفی داشت.

سرمربی پارس درخصوص حضور پرشور هواداران این تیم در اولین جدال لیگ برترس‌شان عنوان کرد: در کنفرانس خبری قبل از بازی هم عرض کردم که همه ی کشور باید به این شهر و تیم و مردم بافرهنگ آن احترام بگذارند. مردم هیچ اهانتی نمی‌کنند و با اینکه داور بسیار سوت اشتباه می زند اما هواداران ما هچیگونه توهینی نمی‌کنند.از هواداران تشکر میکنم که باحضور خود به ما روحیه ای مضاعف دادند و انتظار دارم هربازی بیشتر از بازی قبل استقبال کنند.

تارتار درباره سطح رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: فکر نمی‌کردیم در لیگ برتر بازی تا این حد مستقیم شود و رقابت‌ها جدی پیگیری شود.ما برای ضد حملات برنامه داشتیم و می توانستیم در نیمه دوم گلزنی کنیم. با اقتدار این برد را بدست آوردیم، بازی که در نیمه اول ارائه کردیم شاید سطح آن از لیگ برتر هم بالاتر بود اما بازیکنان ما تجربه ی لیگ برتر را ندارند.

پارس جنوبی جم هفته آینده میهان سپاهان اصفهان است. سرمربی جنوبی‌ها دراین خصوص بیان کرد: دوبازی گذشته تیم سپاهان را با همکاران آنالیز خواهیم کرد، مقابل سپاهان بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. ما تیم یکدست و جوانی داریم و هنوز هم برای بقا تلاش می‌کنیم، نباید مغرور شویم. انتظارات از تیم ما باید به واقع باشد چون تیم کم تجربه ای هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز