خبرگزاری کار ایران

جنگنده ظاهر نشدیم؛

کرانچار: خوب شد که امروز اشتباه کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۱۷

سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از بازی برابر پدیده مشهد معتقد بود که بازیکنانش طبق انتظارات عمل نکردند.

به گزارش ایلنا، سرمربی کروات سپاهان پس از شکست سنگین شاگردانش در مشهد برابر پدیده اظهار داشت: بعد از چنین باختی اظهار نظر زیادی نمی‌شود کرد مگر اینکه بگویم از دقیقه اول بازی برخلاف انتظار ما پیش‌ رفت. در صحنه گل اول اجازه دادیم از نقطه کرنر حرکت کنند و به محوطه ما برسند. گل دوم روی رسول نویدکیا خطا شد و درست نبود. حرف دیگری در مورد بازی نمی‌‌شود زد.

وی افزود: سعی می‌کنیم از این مسابقه درس بگیریم تا دیگر در بازی‌های آینده‌مان چنین اتفاقی تکرار نشود. به تیم پدیده هم بابت این برد تبریک می‌گویم. به عنوان مربی می‌توانم بگویم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا اشتباهات امروز را برطرف کنیم. به نظرم خوب است که این اشتباهات امروز رخ داد تا همین ابتدای لیگ آنها را برطرف کنیم. انتظار داشتم بازی پایاپایی با پدیده انجام دهیم. به بازیکنانم هم این موضوع را تذکر داده بودم که پدیده تیم خوبی است اما بازیکنان ما امروز به هیچ‌وجه جنگنده ظاهر نشدند و بازی را راحت تلقی کرده بودند. اکنون مهم این است اطلاعات لازم را از کار تیمی و عملکرد تک تک بازیکنانم به دست بیاوریم.

کرانچار درباره عملکرد داوری اذعان داشت: تنها انتقادی که می‌توانم بگویم خطا روی بازیکنمان روی گل دوم پدیده بود که آن هم داور اعتقاد به ادامه بازی داشت. مسئله دیگر این است که بازیکنان پدیده در مصدومیت‌های خود بیش از حد زمان را تلف کردند. اینها تنها انتقاداتی است که من می‌توانم از جریان بازی داشته باشم.

شکست سنگین امروز موجب شد تا گمانه زنی هایی درخصوص ناراحتی هواداران سپاهان و فشار آنها در ادامه پخش شود؛ سرمربی زردپوشان دراین باره گفت: خیر، فکر نمی‌کنم این شکست تأثیر بدی روی ما داشته باشد. بسیاری از بازیکنان داخلی و خارجی جدیدی به ما ملحق شدند و نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند. تازه دو هفته از لیگ گذشته و هواداران ما را به خوبی درک می‌کنند. من خودم هم بابت این شکست ناراحتم و امیدوارم در ادامه بتوانیم با گرفتن امتیازات لازم به مسابقات برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز