خبرگزاری کار ایران

پیام خداحافظی نیمار از بارسلونا؛ لحظات فراموش نشدنی داشتم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۳۶۴

بازیکن فصل پیش بارسلونا که در این تیم محبوبیت فراوانی کسب کرد تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و در پیامی از بازیکنان، هواداران و تمام کسانی که او را تا به امروز در جمه کاتالان‌ها همراهی کرده بودند خداحافظی کرد.

به گزارش ایلنا، سرانجام یم ماه حواشی و اخبار گوناگون درخصوص آینده نیمار دوسانتوس او تصمیم به جدایی از جمع بازیکنان بارسلونا پس از 4 فصل حضور در این تیم و کسب عناوین مختلف گرفت.

نیمار قراردادی 5 ساله با پاری سن ژرمن امضا کرده و سالانه رقمی حدود 30 میلیون یورو دریافت کند تا مثلث خط حمله بارسلونا یک ضلع حیاتی‌اش را از دست بدهد و شاهد حضور این جنجالی برزیلی در ترکیب آبی اناری پوشان نباشیم.

نیمار هم مانند دیگر بازیکنانی که از تیم پرطرفداری جدا می‌شوند متنی را به عنوان خداحافظی در فضای مجازی منتشر کرد:

امروز متنی را آماده کردم. زندگی یک ورزشکار با چالش ساخته می‌شود و بعضی‌ها به شما داده می‌شوند. بارسلونا فراتر از یک چالش بود؛ رؤیایی بود که در کودکی همراه با ستاره‌های آن در بازی‌های کامپیوتری بازی می‌کردم. با چالش‌های زیاد، در سن 21 سالگی به کاتالونیا آمدم. اولین روز حضور در باشگاه را به یاد می‌آورم؛ در رختکن با الگوهایی چون مسی، والدز، ژاوی، اینیستا، پویول، پیکه، پویول، بوسکتس و دیگران حضور داشتم و انتظار بازی کردن در باشگاهی را داشتم که 'فراتر از یک باشگاه'بود. بارسلونا باشگاهی است که از کاتالونیا نمایندگی می‌کند. این افتخار را داشتم که با بهترین ورزشکار تاریخ که در زندگی‌ام دیده‌ام بازی کنم و مطمئنم کسی را بهتر از مسی نخواهم دید. مسی در داخل و خارج زمین، دوست و همراه من شد. بازی کردن با او افتخار بود. خط حمله‌ای را با مسی و لوییس سوارز تشکیل دادم. هر چیزی که یک ورزشکار می‌تواند فتح کند را فتح کردم. لحظات فراموش نشدنی داشتم! در شهری زندگی کردم که فراتر از یک شهر بود؛ مانند وطن بود. عاشق بارسلونا و کاتالونیا هستم. اما یک ورزشکار چالش‌های بیشتری می‌خواهد. برای دومین بار در زندگی‌ام، کاری خلاف خواسته پدرم انجام می‌دهم. پدر، می‌فهمم و به نظرت احترام می‌گذارم؛ اما تصمیم را گرفته‌ام و از تو خواستم از من حمایت کنی؛ کاری که همیشه انجام داده‌ای. بارسلونا و کاتالونیا همیشه در قلب من می‌مانند؛ اما نیاز به چالش‌های جدیدی داشتم. پیشنهاد پاری سن ژرمن را قبول کردم تا دست آوردهای جدیدی پیدا کنم و به باشگاه کمک کنم تا خواسته همه هواداران که فتح جام است را برآورده کنم. از محبت هواداران بلوگرانا تشکر می‌کنم و از ورزشکارانی که با آن‌ها در رختکن بودم، چیزهای زیادی یاد گرفتم. در قلبم احساس کردم زمان ترک باشگاه فرا رسیده است. پاری سن ژرمن خانه جدید من برای سال‌های آینده خواهد بود و تلاش خواهم کرد تا پاسخ اعتمادشان را بدهم. روی همه هواداران حساب می‌کنم. دوستان، هواداران و همه کسانی که کنار من و خانواده‌ام بودند و کمک کردند تا با مشکلات مواجه شوم. این دوره‌ای از زندگی فوتبالی من است که شایسته احترام است. تصمیم سختی بود؛ اما در سن 25 سالگی و زمانی که به بلوغ کامل رسیده‌ام گرفته شد. خداوند برکت دهد و ما را حفظ کند!

پیام خداحافظی نیمار از بارسلونا؛ لحظات فراموش نشدنی داشتم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز