خبرگزاری کار ایران

ماتیچ: نمی‌توانستم فرصت کار با مورینیو را رد کنم

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۰۴۷

منچستریونایتد تایید کرد نمانیا ماتیچ هافبک چلسی را با قراردادی سه ساله به ارزش 40 میلیون پوند خریداری کرده.

به گزارش ایلنا، ماتیچ که در منچستریونایتد پیراهن شماره 31 می‌پوشد در جریان تور پیش‌فصل چلسی در آسیا به تنهایی در کوبهام تمرین کرد چون قهرمان لیگ برتر به خواست او برای کار دوباره با ژوزه مورینیو احترام گذاشت.

این بازیکن 28 ساله هفته‌ای 140 هزار پوند دستمزد می‌گیرد و در صورتی که باشگاه در لیگ قهرمانان موفقیتی به دست آورد، پاداشی نصیب او خواهد شد.

او آمادگی بازی‌اش کم است اما می‌تواند امشب در دوبلین، شیاطین سرخ را در دیدار دوستانه برابر سمپدوریا همراهی کند.

او به سایت منچستریونایتد گفت: «خوشحالم که به این تیم آمدم. کارکردن دوباره با ژوزه مورینیو فرصتی بود که نمی‌توانستم رد کنم. از دوران حضور در چلسی لذت بردم و می‌خواهم از باشگاه و هوادارانش تشکر کنم. بی‌صبرانه منتظر دیدار با هم‌تیمی‌های جدید و تمرین کردن با آنها هستم. می‌خواهم نقش خودم را در تاریخ باشگاه به بهترین شکل بازی کنم.»

ماتیچ: نمی‌توانستم فرصت کار با مورینیو را رد کنم

مورینیو هم گفت: «نمانیا بازیکن منچستریونایتد و ژوزه مورینیو است. او تمام چیزهایی که ما از یک فوتبالیست می‌خواهیم دارد؛ وفاداری، ثبات، انگیزه و در خدمت تیم بودن. باید از او به خاطر میلش برای آمدن به منچستریونایتد تشکر کنم چون بدون خواست او امکان آمدنش وجود نداشت. مطمئنم هواداران و بازیکنان عاشق او می‌شوند، یک خوشامد بزرگ به شماره 31 جدید ما.»

خریدن تیموئه باکایوکو از موناکو به معنای آن بود که بازی در ترکیب اصلی چلسی برای ماتیچ سخت‌تر می‌شد و این هافبک دفاعی حالا برای بازی در ترکیب اصلی باید با مایکل کریک رقابت کند.

رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی به او اجازه پیوستن به یک رقیب لیگ برتری را داد از آنجا که با کمک ماتیچ در سه فصل اخیر دو بار قهرمانی لیگ برتر به دست آمد.

اگرچه یوونتوس هم به جذب او علاقه داشت اما مایل نبود شرایط مالی و همچنین طول قرارداد مورد نظر ماتیچ را برآورده کند. بنابراین او به یونایتد رفت تا با مورینیو که فصل قبل هم می‌خواست او را به اولدترافورد بیاورد، کار کند. مربی پرتغالی برای این تابستان چهار خرید مد نظر داشت اما شاید بعد از روملو لوکاکو و ویکتور لیندلوف و حالا ماتیچ به سه نفر راضی شده باشد.

مذاکره برای جذب ایوان پریشیچ از اینترمیلان همچنان معلق است چون یونایتد مایل نیست 50 میلیون پوند درخواستی نراتزوری را بدهد یا آنتونی مارسیال را در این معامله واگذار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز