خبرگزاری کار ایران

آستان قدس تصمیم گیری درباره ورزشگاه امام رضا را به هیئت فوتبال سپرد

مهاجری: 40 درصد سپاهان در اختیار ما است/ از اعتبار پدیده دفاع می کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۰۱

سرمربی پدیده گفت: فقط بابک حاتمی را در این بازی در اختیار نداریم.

رضا مهاجری در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت پدیده پیش از دیدار با سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. بچه ها تمریناتشان را به صورت منظم پیگیری می کنند. به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده ایم و آماده رویارویی با آنها هستیم.

وی در ادامه افزود: سپاهان در این فصل یارگیری خوبی داشته است. آنها یک باشگاه نمونه برای تمام تیمهای لیگ برتری هستند. آنها از لحاظ چارت اداری و سخت افزارها فوق العاده هستند. باید مقابل آنها تمرکز داشته باشیم. ما مقابل آنها می خواهیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم.

سرمربی پدیده همچنین درباره تکلیف بازی کردن در ورزشگاه امام رضا(ع) بیان داشت: دیگر ما تمام جلسات را گذاشتیم و همه گفتنی ها را گفتیم. دیگر همه چیز در اختیار مسئولین است و آنها می دانند و مردم و ورزش دوستان. آستان قدس محوریت تصمیم را به دست هیئت فوتبال سپرده است و آنها باید نظر نهایی را بدهند.

وی درباره حضور 4 بازیکن اسبق سپاهان در ترکیب پدیده خاطرنشان کرد: خدا را شکر این بازیکنان وضعیت خوبی دارند و در طول هفته تمریتات خوبی را انجام دادند. 40 درصد سپاهان در تیم ما است. در مجموع از تیمم راضی هستم. 50 درصد نفرات ما نسبت به فصل قبل تغییر کرده اند. با این حال آمار دوندگی و توپ گیری بازیکنان در بازی مقابل پیکان بسیار قابل قبول بود.

سرمربی پدیده درباره آخرین وضعیت مصطفی احمدی اذعان داشت: خیلی دوست داشتیم این مساله مسالمت آمیز حل شود اما همکاری های لازم صورت نگرفت. حالا همه چیز در اختیار کمیته تعیین وضعیت بازیکنان است که رای نهایی را صادر کنند.

مهاجری در پایان گفت: انشالله جمعه بازی خوبی را ببینیم. همه تلاش خود را می کنیم تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه خوشحال به خانه برگردند و شاهد مسابقه زیبایی باشند. تنها غایب تیم ما در بازی جمعه بابک حاتمی است و بقیه نفرات شرایط خوبی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز