خبرگزاری کار ایران

خط و نشان دروازه‌بان استقلال خوزستان برای بیت سعید و استقلال تهران

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۸۸۱

دروازه‌بان استقلال خوزستان از انگیزه‌اش برای درخشش مقابل استقلال تهران می‌گوید.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیمش پیش از دیدار مقابل استقلال تهراناظهار داشت: پیروزی برابر تراکتورسازی انتظارات را از ما بالا برده است و شرایط روحی خوبی هم در تیم حاکم است و همین موضوع باعث می‌شود با تمام توان به دیدار استقلال برویم و به امید خدا دست پر خارج شویم.

وی در مورد بازی با تیم همنام تهرانی گفت: اینکه گفته می‌شود ما با استقلال تهران یک تیم هستیم و هم‌خانواده‌ایم را قبول ندارم و این دو تیم تنها تشابه اسمی دارند. ما استقلال خوزستان هستیم و یک تیم مستقل برای خودمان محسوب می‌شویم.

دروازه‌بان استقال خوزستان در مورد مواجهه با مهاجمان استقلال عنوان کرد: استقلال مهاجمان خوبی دارد ولی در دیدار هفته اول ناکام بودند و تلاش من این است که در بازی دوم هم کلین‌شیت کنم و امیدوارم دروازه‌ام با کمک مدافعان بسته بماند.

شیخ‌ویسی با اشاره به رویارویی با حسن‌ بیت‌سعید در این دیدار گفت: رابطه خوبی با بیت‌سعید دارم و به شوخی برای هم کری می‌خوانیم. او سعی دارد در این دیدار گلزنی کند ولی مطمئن باشید از هر کس گل بخورم از بیت سعید نمی‌خورم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز