خبرگزاری کار ایران

بغض آقای گل استقلالی‌ها ترکید

طغیان آرش برهانی: انصاف مدیران استقلال کجا رفته است/ از علاقه‌ام سو‌استفاده کردند/ ممنوع‌الخروج و ممنوع المعامله‌ام/ پولم را دادند به بازیکنی که 4 بازی کرد و رفت

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۸۶۸

مهاجم باسابقه آبی ها هم از طلبکاران این تیم است اما با وجود تمام مشکلاتی که تا به امروز گزیبانگیرش شده از استقلال شکایت نکرده است.

این روزها بحث شکایت بازیکنان اسبق استقلال از این به خاطر مسائل مالی حسابی باب و همچنین دردسر ساز و جنجالی شده است. ماجرا تا فیفا و حتی محرومیت آبی پوشان از لیگ قهرمانان اسیا هم پیش رفته است. آرش برهانی مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال که بهترین گلزن این تیم در تاریخ لیگ برتر به حساب می آید هم یکی از طلبکاران پرشمار تیم آبی پوش پایتخت است.

آرش اقای گل استقلالی ها به حرمت روزهای خوبش با این تیم نه شکایت کرده و نه فعلا قصد این کار را دارد اما حسابی از دست مسئولین این باشگاه دلگیر است. گفت و گوی شماره 9 محبوب آبی ها با خبرنگار ورزشی ایلنا را در ادامه بخوانید:

پنج سال از استقلال طلب دارم اما هر زمانی که اعلام کردم ، مصاحبه کردند و  قول دادند اما هیچ گاه به وعده های خود عمل نکردند. الان که فوتبالم تمام شده هم به درخواست هایم توجه نمی کنند و علاقه ای به دادن طلبم ندارند. از این رفتارها متعجب و ناراحت هستم. منظورشان از این بی احترامی ها را نمی فهمم. با افتخار از پرداخت بدهی های بازیکنانی که شاید 5 یا 6 بازی با لباس استقلال انجام داده اند صحبت می کنند ولی حتی درصد کوچکی از مطالبات من را علی رغم مشکلاتی که دارم را پرداخت نکرده اند. نمی دانم در این ده سال باید چه کار می کردم تا طلبم را بدهند اما طلب بازیکنان دیگر را می دهند. قصد  دارم با پیشکسوتان و آنهایی که مطالباتشان را گرفته اند مشورت کنم شاید بتوانم یک راه حل پیدا کنم.

 

×چرا مثل بقیه شکایت نمی کنی؟

طی این مدت خیلی ها گفتند که از طریق دعوا و راه‌های دیگر پیگیر مشکلاتم باشم اما استقلال آنقدر برای من محبوب است که دوست نداشتم در این مدت مشکلاتم را از این طریق پیگیری کنم. امیدوارم که الویت برای پرداخت مطالبات عقب افتاده طبق عملکرد بازیکنان طی سال های پیش باشد نه چیز دیگر.استقلال را از عمق وجودم دوست دارم اما مورد سو استفاده قرار گرفتم و آقایان حسابی از این مدت سود بردند. متاسفانه به دلیل عقب افتادن پرداخت طلبی که داشتم علاوه ضررهای مالی ممنوع الخروج هم هستم.

×مشکل ممنوع الخروجی هم حسابی برایت دردسر ساز شد...

با ممنوع الخروجی ام الان مشکلات شخصی برایم به وجود آمده و دو سه بار هم با آقای افتخاری صحبت کردم و قرار بود در این چند ماه مشکلم را حل کنند اما هنوز خبری نیست .نمی دانم دیگر باید چه کار کنم ؟متاسفانه در این چند وقت هم فقط به من وعده دادند.آن پول هایی هم که با کلی داستان از من کم کردند را هم ندادند.الان فکر می کنم بزرگ ترین طلبکار استقلال من باشم.

 

×شنیده ام که یک بار از طلبت گذشتی تا بازیکن به خدمت بگیرند...

دو سال پیش استقلال یک بازیکن می خواست بگیرد. به من گفتند این بازیکنی که می خواهیم بگیریم را اجازه بده جذب کنیم و بعد پول تو را بدهیم. من هم به خاطر شرایط استقلال از منافع شخصی ام و از آن پول گذشتم .آن روز مسئولان استقلال به من گفتند یک ماه بعد پولت را می دهیم اما از آن یک ماه چند سال گذشته و هنوز پولم را نداند.آن بازیکن هم آمد و بازی اش را کرد و با تمام پولی که گرفت رفت. امیدوارم یک مقدار اهمیت قائل باشند و به وعده های خودشان عمل کنند.بالاخره من هم  زندگی شخصی خودم را دارم و باید مشکلاتم حل شود.الا مدام استرس ممنوع الخروجی را دارم.یک سال و نیم به خاطر ممنوع الخروجی و همین بدهی نتوانستم به خارج از کشور بروم.من به خاطر مسائل شخصی هر چند وقت یک بار باید به خارج بروم و حتی این مسئله را خود باشگاه هم می داند.دیگر نمی دانم باید چه کار می کردم که مسئولان استقلال برایم احترام و ارزش قائل می شدند.

 

  ×تا به حال اینقدر آرش برهانی را ناراحت و آزرده ندیده بودیم...

اسم استقلال از تمام کسانی که می آیند و می روند بزرگتر است اما من باید با کسانی در مورد مطالباتم صحبت کنم که اصلا در مورد استقلال اطلاعی ندارند و شاید نمی دانند من در استقلال چه کار کردم؟ای کاش یک کم من را درک می کردند.واقعا می بینم فلان مسئول می آید و با افتخار می گوید طلب فلان بازیکنی که 4 ماه بازی کرده را می دهند اما طلب من را نمی دهند.واقعا خیلی دیدن این اتفاقات برایم سخت است.واقعا این انصاف است؟

 

×از این ها بگذریم. بازی استقلال مقابل صنعت نفت چطور بود؟

گزیده بازی را دیدم و موقعیت آن چنانی را در این دیدار از استقلال شاهد نبودم و این برای استقلال بد بود.البته مشکلات و مصدومیت ها در این بازی روی بازی استقلال تاثیر گذار بود. وقتی دیدم جباروف به جای بیت سعید آمد یا قربانی جای شجاعیان آمد متوجه شدم استقلال به اندازه کافی بازیکن داشته و حداقل نفراتش از نظر فنی نفر به نفر بالاتر هستند.اما به هر حال امیدوارم تیم محبوبم روز به روز بهتر شود.نباید فراموش کنیم هفته اول بوده و شاید شوک به استقلال وارد شده اما امیدوارم که این تیم هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کند.

 

×حرف پایانی....

به دلیل پرداخت نکردن مالیاتم الان ممنوع الخروج هستم و ممنوع المعامله. بارها قول دادند که موضوع حل شود اما متاسفانه هر بار به قول شان عمل نکردند. مشکل ممنوع الخروجی ام را برطرف کردم و اما زمانی برگشتم اعلام کردند که دوباره نمی توانم از کشور خارج بشوم. این موضوع تاثیر مستقیم در روند زندگی من دارد چون هر چند وقت یکبار باید از کشور خارج شوم. ممنوع الخروجی ام خلل جدی در زندگی عادی ام در حالیکه بازیکن نیستم ایجادر کرده. همه این مشکلات در حالی اتفاق افتاده که باشگاه استقلال مدت هاست مشکل من را حل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز